لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از آی او اس 12 انتظار داشت

هر آنچه باید از آی او اس 12 انتظار داشت

 بر اساس برنامه زمان بندی اپل، آی او اس 12 قرار است در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 معرفی شود و پس از آن تا پاییز سال 2018 میلادی برای کاربران به صورت عمومی عرضه شود.

در این میان بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در تغییرات آی او اس 12 تغییرات و قابلیت‌های زیادی را ارائه نخواهد داد و صرفاً به رفع باگ‌های ارائه شده در iOS 11 بسنده خواهد کرد. از طرفی افراد هستند که اعتقاد دارند اپل امسال قابلیت‌های بیشتری را به آی او اس 12 میاورد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به قابلیت‌های احتمالی در آی او اس 12

  • -اجرای اپلیکیشن‌های آی او اس در macOS:

شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای عرضه این قابلیت منتشر شده است. در حقیقت اپل تلاش دارد تا به کاربران آیپدها، امکان اجرای اپلیکیشن‌ها را در کامپیوترهای مک را نیز بدهد. اگر این شایعات صحیح باشند، اپل باید قابلیتی ویژه را در آی او اس 12 و همچنین مک او اس جدید ارائه دهد که در طی آن اپلیکیشن‌های آیپد بتوانند در محیط مک نیز اجرا شوند.

هنوز معلوم نیست که این قابلیت، اجرای پردازش اپلیکیشن‌ها را به عهده مک می‌گذارد، و یا اپل تنها قابلیت شبیه به ریموت کنترل را به نسخه جدید سیستم عامل‌های خود میاورد.

  • -انیموجی‌های جدید:

iOS 11.3 شاهد تغییرات قابل توجهی درزمینهٔ انیموجی بود. چهار شخصیت جدید به لیست انیموجی‌های آیفون ایکس اضافه شدند. با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل در آی او اس 12 شخصیت‌های بیشتری را در لیست انیموجی‌ها اضافه می‌کند. این شخصیت‌ها به احتمال زیاد شامل شخصیت‌های داستان اسباب بازی نیز خواهند شد.

  • -ابزارهای بیشتر برای کنترل کودکان توسط والدین:

راه اندازی صفحه Families توسط اپل، تازه اول یک مسیر طولانی است و ه نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد تا امکانات بیشتری را برای کنترل کودکان توسط والدین در آی او اس 12 بیاورد.

  • -AirPlay 2

تا پیش از این اپل AirPlay 2 را در نسخه‌های بتای iOS 11.3 عرضه کرده بود. اما احتمالاً اپل تصمیم داشته باشد تا این سیستم ارتباطی را با امکانات بهتری در iOS 12 ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420