لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پرسشنامه استخدامی استیو جابز 175 هزار دلار فروخته شد

پرسشنامه استخدامی استیو جابز 175 هزار دلار فروخته شد

 اخیراً یک پرسشنامه استخدامی که توسط استیو جابز پر شده بود با قیمتی نجومی به روش رسیده است. این پرسشنامه در سال 1973 توسط استیو جابز و با دست خط خود او پر شده است.

جابز پس از اخراج از دانشگاه، به دنبال استخدام در شرکت‌های مختلف می‌گشت و این پرسشنامه استخدامی دقیقاً به همان دوره مربوط می‌شود. او در این پرسشنامه استخدامی مهارت‌های خود را در زمینه کامپیوتر و کارهای محاسباتی عنوان کرده است. علاوه بر این، جابز اعلام کرده که تجربه‌هایی در زمینه تکنولوژی و طراحی محصولات نیز دارد و می‌تواند به عنوان مهندس طراح و یا مهندس الکترونیک به در یک شرکت به کار مشغول شود.

بر اساس بیوگرافی منتشر شده از جابز، او مدتی کوتاه پس از پر کردن این پرسشنامه به استخدام شرکت آتاری در میاید. جالب اینجا است که تنها دو سال پس از استخدام در آتاری، او در گاراژ خانه شخصی خود به همراه استیو وزنیاک و رونالد وین، کمپانی اپل را تأسیس می‌کند.

گفتنی است که این پرسشنامه که به خط خود استیو جابز پر شده است، توسط یک کلکسیونر با قیمت 174757 دلار در یک مزایده به فروش رسیده است.

جالب اینجا است که اگر استیو جابز همکاری خود را با شرکت‌هایی نظیر آتاری ادامه میداد، شاید دنیای فناوری به گونه‌ای که امروز شاهد آن هستیم، تغییر نمی‌کرد و هرگز شاهد تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها به شکل و قابلیت‌هایی که امروزه وجود دارند، نبودیم.

استیو جابز مدت کوتاهی پس از تأسیس اپل، موفق شد تا این کمپانی را به سود دهی قابل توجهی برساند. البته پس از آن در سال 1985 به دلیل مشکلات مدیریتی و اختلاف نظرها از این شرکت اخراج شد و جان اسکالی جای وی را در اپل گرفت. جابز پس از گذشت دوازده سال، در سال 1997 دوباره به اپل بازگشت و مدیریت اپل را تا سال 2011 بر عهده داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420