لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک در سال 2018 رشد قابل توجهی را تجربه می‌کند

مک بوک در سال 2018 رشد قابل توجهی را تجربه می‌کند

 گزارش‌های منتشر شده از موسسه‌های تحلیلی مختلف نشان می‌دهد که میزان فروش سری محصولات مک بوک در سال 2018 به سرعت در حال رشد است و با ادامه این روند، اپل می‌تواند جایگاهی قدرتمندتر در زمینه فروشندگان لپ تاپ داشته باشد.

در طول سه ماه گذشته، مک بوک‌ها فروش قابل توجهی داشته‌اند و میزان تقاضا برای آن‌ها در سال 2018 نسبت به سال قبل افزایشی چشم گیر داشته است. بر همین اساس، تحلیل گر سرشناس KGI، مینگ چی کو اعلام کرده که مک بوک در سال 2018 رشد 13 تا 16 درصدی را تجربه خواهد کرد.

مینگ چی کو علاوه بر مک بوک‌ها، پیش بینی کرده که میزان فروش آیپدها در سال جاری میلادی بین 7 تا 10 درصد افزایش خواهد داشت. این در حالی است که او در مورد آیفون‌ها تنها 4 تا 6 درصد رشد را پیش بینی کرده است.

بر اساس ادعای تحلیلگر KGI، عمده فعالیت‌های اپل در سال جاری میلادی روی فروش مک بوک 2018 و سری‌های قدیمی‌تر آن متمرکز خواهد بود. اپل در حال حاضر توانسته با افزایش فروش مک بوک‌ها، جایگاه ایسوس را در لیست شرکت‌های پرفروش لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای قابل حمل، تصاحب کند. این در حالی است که KGI بر این باور است که اپل در سال جاری می‌تواند در جایگاه سه شرکت برتر در زمینه فروش لپ تاپ‌ها قرار بگیرد.

تلاش برای تولید و عرضه نسخه ارزان قیمت مک بوک ایر باعث خواهد شد تا توجه کاربران و خریدارانی که بودجه کمتری برای خرید کامپیوتر دارند نیز به خرید مک بوک‌ها جلب شود. با وجود این شایعات، هنوز معلوم نیست که آیا اپل واقعاً تصمیم به عرضه مک بوک‌ها با برچسب قیمت زیر هزار دلار را دارد یا خیر با این حال بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که این محصول در جریان رویداد هفتم فروردین ماه 1397 معرفی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420