لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تا ده روز دیگر رویدادی جدید را برگزار خواهد کرد

اپل تا ده روز دیگر رویدادی جدید را برگزار خواهد کرد

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تصمیم به برگزاری رویدادی جدید در روز هفتم فروردین 1397 (27 مارس 2018) دارد.

این مراسم در موسسه آموزشی Lane Tech College Prep High در شیکاگو برگزار خواهد شد که طی آن اپل تصمیم دارد تا محصولات جدید خود را با تمرکز بر مسائل آموزشی معرفی کند. این رویداد قرار است در ساعت 10 صبح به وقت محلی برگزار شود.

اپل اعلام کرده که در طول این مراسم تصمیم دارد تا ایده‌هایی نوین را به معلم‌ها و دانش آموزان ارائه دهد. بر همین اساس، این رویداد بیشتر با هدف معرفی محصولات آموزشی برگزار می‌شود. در این میان بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که اپل در کنار معرفی محصولات نرم افزاری مبتنی بر آموزش، نظیر نسخه جدید Swift PlayGround و مواردی از این دست، احتمالاً از برخی محصولات سخت افزاری خود نیز رونمایی می‌کند.

پیش از این شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای تولید محصولاتی نظیر آیپد و مک بوک با قیمت ارزان منتشر شده بود. اما حالا تحلیل گران بر این عقیده هستند که این کمپانی در تلاش است تا این محصولات را در قالب تبلت و لپ تاپ‌های دانشجویی به بازار عرضه کند.

بر همین اساس، پیش بینی‌ها بر این عقیده هستند که اپل در رویداد هفتم فروردین از محصولاتی نظیر آیپد 9.7 اینچی 259 دلاری و همچنین مک بوک ایر با قیمت پایه 799 دلار رونمایی می‌کند. علاوه بر این، حدس و گمان‌هایی در مورد معرفی یک مدل از آیفون ارزان قیمت با عنوان نسخه دوم iPhone SE و همچنین نسل جدید اپل پنسل منتشر شده است که هنوز قابل اتکا نیستند.

در این مراسم اپل به احتمال زیاد از محصولی نرم افزاری با عنوان ClassKit رونمایی می‌کند که قرار است در کنار iOS 11.3 برای کاربران عرضه شود. این سرویس نرم افزاری احتمالاً برای هوشمند سازی کلاس‌های درسی و همچنین ارتباط دانشجویان با معلم‌ها معرفی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420