لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چالش ساخت آیفون‌های کاملاً ضد آب به چه صورت خواهد بود؟ (قسمت دوم)

چالش ساخت آیفون‌های کاملاً ضد آب به چه صورت خواهد بود؟  (قسمت دوم)

خبرها در مورد تلاش اپل برای ساخت آیفون‌های آینده به صورت کاملاً ضد آب باعث ایجاد شایعات زیادی در مورد خصوصیات این محصولات شده است.

اپل از همین‌الان آیفون‌های خود را با استاندارد IP67 تولید کرده است. این مسئله به معنای آن است که آیفون‌های امروزی توان مقاومت نسبی در برابر نفوذ آب و گردوغبار را دارند و می‌توان از آن‌ها در حین بارش باران و محیط‌های مرطوب استفاده کرد. اما آیفون‌های امروزی توان کار در زیر آب را ندارند و نمی‌توان از آن‌ها در استخر یا حمام استفاده کرد.

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها بر سر ارائه این قابلیت، حذف تمامی درگاه‌های موجود در آیفون‌ها است. در حقیقت اپل باید بتواند بدنه آیفون‌ها را به طور کامل ایزوله تولید کند. همین مسئله، باعث شده تا اپل به فکر حذف درگاه لایتنینگ به عنوان تنها پورت موجود در آیفون‌ها بیافتد.

حذف درگاه لایتنینگ باعث می‌شود تا کاربری آیفون‌ها به شیوه‌ای کاملاً نوین، تغییر پیدا کند. در حقیقت آیفون‌های آینده در صورت وجود چنین خصوصیتی، شباهت بسیار زیادی به اپل واچ پیدا خواهند کرد. اپل از همین حالا تمامی قابلیت‌های مورد نیاز برای ساخت یک آیفون کاملاً بدون سیم را در آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس قرار داده است.

امکان شارژ بی‌سیم، دریافت آپدیت‌ها به صورت OTA و همچنین اتصال به هندزفری‌های بلوتوثی از جمله این موارد هستند. با این حال باید در نظر داشت که این مسئله باعث می‌شود تا دو مورد مهم از محصولات جانبی ارائه شده در بسته بندی آیفون‌ها تغییر کند:

  • 1.ارائه شارژر بدون سیم در بسته بندی آیفون‌ها

در صورتی که اپل تصمیم داشته باشد تا درگاه لایتنینگ را حذف کند، به طور حتمی یک شارژر بی‌سیم را برای آن‌ها عرضه خواهد کرد. اپل از همین حالا به دنبال استفاده از استانداردی بهتر از QI در سیستم شارژ بی‌سیم دستگاه‌های خود است. همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که اپل در آینده‌ای نزدیک از شارژرهای کوچک‌تر بی‌سیم، دقیقاً شبیه به آنچه تا به امروز در بسته بندی اپل واچ دیده‌ایم، برای آیفون‌ها استفاده کند.

  • 2.ارائه ایرپادز در بسته بندی آیفون‌ها

خبرها از همین حالا تأکید دارند که اپل تصمیم دارد تا نسخه جدید ایرپادز را با قیمتی ارزان‌تر تولید و عرضه کند. همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که اپل تا سال 2019، ایرپادز را در کنار بسته بندی آیفون‌ها عرضه می‌کند. تا حذف جک 3.5 میلی متری و درگاه لایتنینگ به هیچ وجه اختلالی در کارکرد و خرید یک آیفون ایجاد نکند.

در کنار تمامی این پیش بینی‌ها، باید تأکید کرد که در صورت به حقیقت پیوستن تمامی این پیش بینی‌ها، قیمت آیفون‌های آینده، افزایش قابل توجهی خواهد کرد و احتمالاً آیفون‌های بعدی با قیمت 2000 دلار عرضه شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420