لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ترفندهای استفاده از آیفون و آیپد توسط کودکان را به والدین آموزش می‌دهد

اپل ترفندهای استفاده از آیفون و آیپد توسط کودکان را به والدین آموزش می‌دهد

 شرکت اپل به تازگی یک صفحه اختصاصی برای آموزش ترفندهای مختلف استفاده از آیفون و آیپد توسط کودکان را در وب سایت رسمی خود قرار داده است تا والدین بتوانند از اعتیاد فرزندان خود به دستگاه‌های الکترونیکی نظیر آیفون و آیپد جلوگیری کنند.

نزدیک به سه ماه پیش، دو سهام دار بزرگ اپل، ضمن ابراز نگرانی در مورد افزایش احتمال اعتیاد کودکان و نوجوانان به تلفن‌های هوشمند، از اپل درخواست کردند تا شیوه‌هایی نوین برای پیش گیری از این موضوع در نظر بگیرد و درزمینهٔ اطلاع رسانی به والدین گامی موثر بردارد. اما حالا اپل به این موضوع واکنش مثبت نشان داده است و صفحه اختصاصی برای آموزش شیوه صحیح کنترل کودکان توسط والدین را منتشر کرده است.

بر همین اساس، اپل به تازگی یک صفحه با عنوان Families را در وب سایت رسمی خود قرار داده است که در آن روش‌هایی مناسب برای جلوگیری از استفاده نادرست کودکان از آیپد و آیفون را آموزش می‌دهد. این محتوای آموزشی شامل موارد مختلفی نظیر انتخاب اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مناسب، نحوه کنترل اپلیکیشن‌های مجهز به سیستم پرداخت درون برنامه‌ای،محدودیت کودکان برای دانلود محتوای نامناسب و مواردی دیگر از این دست می‌شود.

در بخش دیگری از این صفحه وب، اپل به آموزش نحوه کنترل کودکان از طریق تلفن‌های هوشمند پرداخته است. والدین با استفاده از این روش‌ها می‌توانند موقعیت مکانی کودکان خود را از طریق قابلیت Find My iPhone پیدا کنند.

در بخش‌های بعدی این صفحه وب، قابلیت‌های دیگری نظیر کنترل Family Sharing، دسترسی به‌حساب کاربری آیکلاود، موسیقی‌ها و کتاب‌ها نیز در آی او اس جدید آموزش داده شده است تا والدین از طریق آن بتوانند به تمامی کارهای کودکان در دستگاه‌های هوشمند نظارت کامل داشته باشند.

اپل همچنین تصمیم دارد تا قابلیت‌هایی ویژه را برای نظارت هر چه بیشتر والدین روی کاربری آیفون و آیپد توسط کودکان در نظر بگیرد. این قابلیت‌ها قرار است به صورت مشخص از iOS 11.3 در اختیار والدین قرار بگیرد.

برای مشاهده این صفحه وب، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420