لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تصمیم به هوشمندتر کردن سیری دارد

اپل تصمیم به هوشمندتر کردن سیری دارد

 گزارش‌ها و بررسی‌های اخیر در مورد عملکرد سیری نشان می‌دهند که این دستیار هوشمند صوتی، در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات متعددی است. بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا سیری را هوشمندتر از قبل توسعه دهد و قابلیت‌های جدیدی از آن را جریان WWDC 2018 معرفی کند.

مقایسه‌های انجام شده در مورد هوشمند بودن سیری نسبت به دیگر دستیارهای صوتی نظیر گوگل اسیستنت و الکسا نشان داده‌اند که سیری در پاسخگویی به بسیاری از درخواست‌های کاربران با ضعف مواجه شده است. بر همین اساس اپل تصمیم دارد تا از شیوه‌های نوین برای هوشمندتر کردن دستیار هوشمند اختصاصی خود بهره ببرد. بر اساس گزارش وب سایت The Information، مشکلات مربوط به پاسخگویی سیری در برابر درخواست‌های کاربران تا حدی زیاد شده است که این شرکت توان تصمیم گیری در مورد ادامه پروژه توسعه آن را ندارد.

یک منبع آگاه در شرکت اپل که تمایلی به فاش کردن هویت خود نداشته است، اعلام کرده که این شرکت، حتی با گزینش کریگ فدریگی به عنوان مدیر بخش توسعه سیری در پاییز سال 2017، هیچ چشم انداز مثبتی نسبت به ادامه توسعه این دستیار هوشمند ندارد.

باید بادآور شد که اپل به تازگی هوم پاد را به همراه دستیار هوشمند سیری عرضه کرده است و میزان توجه‌ها و در نهایت آمار فروش این محصول، در گروی هوشمندتر شدن سیری است. در این میان، بسیاری از کاربران ادعا کرده‌اند که سیری در پاسخگویی به بسیاری از درخواست‌ها ضعیف‌تر از الکسا، کورتانا و همچنین گوگل اسیستنت رفتار کرده است.

The Information اعلام کرده است که اپل تصمیم دارد تا در طی آپدیت‌های بعدی خود که برای سیستم عامل هوم پاد، iOS و macOS ارائه می‌شود، بسیاری از این مشکلات را حل کند و سیری را هوشمندتر از قبل کند.

بر همین اساس، منبع خیر آگاه در تیم توسعه دهندگان اپل اعلام کرده که این شرکت نهایتاً تا WWDC 2018 از قابلیت‌هایی ویژه در سیری رونمایی می‌کند و بسیاری از باگ‌های موجود در آن را رفع خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420