لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حالت تاریک به اپلیکیشن یوتیوب در آی او اس آمد

حالت تاریک به اپلیکیشن یوتیوب در آی او اس آمد

 حالت تاریک یوتیوب نزدیک به یک سال پیش معرفی شد و قرار بود در آینده به اپلیکیشن رسمی تلفن هوشمند آن نیز بیاید. اما حالا انتظارها به پایان رسیده است و یوتیوب در آپدیت‌های جدید اپلیکیشن رسمی خود، این قابلیت را برای کاربران دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس عرضه کرده است.

حالت تاریک یا همان Dark mode تمامی رنگ‌های رابط کاربری اپلیکیشن یوتیوب را تغییر می‌دهد. این قابلیت برای استفاده از یوتیوب در محیط‌های تاریک بسیار مناسب است و استفاده از رابط کاربری در محیط‌های کم نور نیاز به تحمل دائمی صفحات سفید رنگ ندارد. به طور معمول استفاده از اپلیکیشن‌هایی که رابط کاربری سفید رنگ دارند در محیط‌های تاریک آزار دهنده است و باعث خستگی چشم می‌شود. همین مسئله باعث شده بسیاری از کاربران درخواست ارائه حالت تاریک در تمامی اپلیکیشن‌ها را داشته باشند.

رنگ حالت تاریک به طور کامل سیاه نیست و تقریباً به رنگ خاکستری پر رنگ است. همین مسئله باعث می‌شود تا تفاوت میان بخش‌های مختلف راحت‌تر قابل درک باشد.

جالب اینجا است که این قابلیت اولین بار برای کاربران iOS عرضه شده است. این در حالی است که یوتیوب زیر مجموعه‌ای شرکت گوگل است و انتظار آن می‌رفت که اول برای اندروید ارائه شود. با این حال کاربران آی او اس، زودتر از کاربران آی او اس، امکان استفاده از حالت تاریک در اپلیکیشن رسمی این شبکه اجتماعی را خواهند داشت.

برای فعال کردن این حالت در اپلیکیشن رسمی یوتیوب، ابتدا باید آن را از طریق اپ استور آپدیت کنید. سپس با رفتن به تنظیمات اپلیکیشن، گزینه Dark Mode را فعال کنید و از استفاده یوتیوب در حالت تاریک لذت ببرید. علاوه بر این، شما قابلیت تنظیم خودکار حالت تاریک و روشن بر اساس موقعیت زمانی را دارید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا در روز از حالت روشن و در شب‌ها از حالت تاریک به صورت خودکار استفاده کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420