لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 چه انتظاراتی باید داشت؟

از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 چه انتظاراتی باید داشت؟

خبرها در مورد برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 به تازگی منتشر شده است و همچنان بسیاری از تحلیلگران و خبرگزاری‌ها در حال پیش بینی در مورد خصوصیات این رویداد هستند.

در حقیقت مهم‌ترین محصولات اپل در سال جدید در جریان روز اول کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 رونمایی خواهند شد و اپل تصمیم دارد تا در کنار محصولات نرم افزاری خود، از برخی مدل‌های جدید دستگاه‌های خود نیز رونمایی کند. به طور پیش فرض، این رویداد برای معرفی محصولات نرم افزاری شرکت اپل است.

به همین دلیل پیش بینی می‌شود تا نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های اپل، نظیر آی او اس 12 (iOS 12)، مک او اس 10.14 (macOS 10.14)، واچ او اس 5 (WatchOS 5) و همچنین تی وی او اس 12 (tvOS 12) با قابلیت‌ها و طراحی رابط کاربری حدید رونمایی شوند. این محصولات در مدت کوتاهی پس از معرفی به صورت نسخه بتا در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهند گرفت و تا پایان سال 2018 به صورت عمومی آماده عرضه میان کاربران خواهند شد.

در کنار محصولات نرم افزاری، برخی از محصولات سخت افزاری اپل نیز در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 معرفی می‌شوند که در مدت کوتاهی پس از این مراسم به صورت عمومی آماده عرضه می‌شوند. این محصولات به احتمال زیاد شامل آیپد پرو 11 اینچ به همراه مدل‌های جدید مک بوک 12 اینچ، مک بوک پروها و احتمالاً آیمک‌ها خواهند شد.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل در سال جدید میلادی احتمالاً محصولات بیشتری را به سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره یا همان فیس آیدی مجهز کند.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 شاهد یک محصول نرم افزاری دیگر نیز خواهد بود. اپل به احتمال زیاد برای نرم افزار هوم پاد نام مشخصی را معرفی می‌کند و آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌های آن را نیز منتشر خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420