لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 11 اینچ در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 معرفی می‌شود

آیپد پرو 11 اینچ در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 معرفی می‌شود

گزارش‌های جدید اعلام کرده‌اند که اپل تصمیم دارد تا از آیپد پرو 11 اینچ در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 رونمایی کند.

این گزارش اولین بار توسط خبرگزاری تایوانی Economic Daily News منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 تصمیم دارد تا سری جدیدی از تبلت‌های حرفه‌ای خود را با اندازه‌ای متفاوت به دنیا معرفی کند.

اپل پس از عرضه تبلت‌های حرفه‌ای با سایز 1.5 اینچ در سال گذشته، حالا تصمیم دارد تا آیپد پرو 11 اینچ را باقابلیت‌هایی خاص تولید کند. تا پیش از این، پیش بینی‌هایی در مورد عرضه یک مدل از سری محصولات آیپد پرو با طراحی و قابلیت‌های مشابه آیفون ایکس منتشر شده بود که حالا مشخص شده است که نام این محصول آیپد پرو 11 اینچ خواهد بود.

در حقیقت این محصول، از لحاظ اندازه و ابعاد همانند نسخه 10.5 اینچی خواهد بود که طراحی بدون حاشیه باعث افزایش اندازه 0.5 اینچی نمایشگر آن شده است.

آیپد پرو 11 اینچ قرار است به همراه قابلیت‌هایی نظیر فیس آیدی و طراحی نمایشگر بدون حاشیه تولید شود. در این میان، هنوز معلوم نیست که آیپد پرو 11 اینچ به همراه نمایشگر اولد تولید می‌شود و یا اپل این محصول را با نمایشگر ال سی دی تولید خواهد کرد. در این میان، حدس و گمان‌هایی در مورد حضور فرورفتگی بالای نمایشگر آیفون ایکس در آیپد پرو 11 اینچ نیز منتشر شده است که هنوز این شایعات قابل اتکا نیستند.

اطلاعات در مورد برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 به تازگی منتشر شده است و همانند گذشته، خبرگزاری‌ها و تحلیلگران در حال پیش بینی موارد معرفی شده در این کنفرانس هستند. در این میان پیش بینی می‌شود که اپل در جریان رویداد روز اول، علاوه بر محصولات نرم افزاری جدید خود، از تبلت حرفه‌ای جدید نیز رونمایی کند.

گفتنی است که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 در روز 14 خرداد 1397 معادل 4 ژوئن 2018 شروع خواهد شد و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420