لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 مشخص شد

تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2018 مشخص شد

 اپل امروز به طور رسمی اعلام کرد که بیست نهمین کنفرانس سالیانه توسعه دهندگان در روز دوشنبه، 14 خرداد 1397 (معادل 4 ژوئن) و به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

این کنفرانس قرار است در مرکز McEnery در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار شود. توسعه دهندگان از همین حالا می‌توانند برای حضور در این کنفرانس ثبت نام کنند. گفتنی است که وب سایت اپل برای رزرو این مراسم تا روز 22 مارس، ساعت 10.00 صبح به وقت غرب آمریکا باز خواهد بود. قیمت بلیت‌های این کنفرانس 1599 دلار خواهد بود که در کنار آن اپل تعدادی از بلیت‌ها را به صورت قرعه کشی در میان توسعه دهندگان ارائه خواهد کرد.

اپل در کنار فروش بلیت‌های ورود به این مراسم، میان برخی از توسعه دهندگانی که عضو برنامه توسعه دهندگان اپل هستند نیز قرعه کشی می‌کند و به برخی از آن‌ها بلیت رایگان ارائه می‌کند.

رویداد اصلی این کنفرانس در روز اول آن برگزار خواهد شد که محصولات جدید این کمپانی رونمایی خواهد شد. گفتنی است که WWDC بیشتر با تمرکز بر ارائه اطلاعات به توسعه دهندگان برگزار می‌شود. به همین دلیل بسیاری از موارد معرفی شده در این رویداد شامل محصولات نرم افزاری نظیر نسخه جدید iOS 12، macOS 10.14 و5 WatchOS می‌شوند. با این حال اپل احتمالاً همانند سال گذشته تصمیم به رونمایی از محصولات سخت افزاری جدید خود نیز داشته باشد.

بر همین اساس، پیش بینی‌هایی در مورد عرضه نسل جدید آیپد و مک بوک‌ها منتشر شده است. علاوه بر این، برخی از تحلیل گران ادعاهایی در مورد معرفی مک بوک‌های مجهز به سیستم احراز هویت فیس آیدی را مطرح کرده‌اند.

اپل در جریان کنفرانس سال گذشته از محصولاتی نظیر مک بوک‌های 2017، آیمک پرو و اسپیکر هوشمند هوم پاد رونمایی کرد. گفتنی است که معرفی محصولات سخت افزاری در جریان WWDC 2018 لزوماً به معنای آن نیست که اپل این محصولات را تا پایان سال جاری میلادی به صورت عمومی عرضه می‌کند و ممکن است فروش و عرضه آن‌ها تا سال آینده به تعویق بیافتد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420