لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: مخفی کردن پس زمینه داک آیفون‌ها

آموزش: مخفی کردن پس زمینه داک آیفون‌ها

به صورت پیش فرض کاربران آیفون‌ها می‌توانند آیکون چهار اپلیکیشن پر استفاده خود را در داک قرار دهند تا در هر لحظه بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

اپل در طراحی iOS 10 و iOS 11 یک نوار رنگی با شفافیت محسوس را زیر این داک قرار داده است تا مرزی مشخص بین آن و منوی اصلی صفحه هوم قرار داده باشد. همان‌طور که گفته شد این بک گراند شفاف طراحی شده تا تصویر صفحه پس زمینه از پشت آن معلوم باشد. رنگ پشت این داک بر اساس رنگ والپیپری که شما برای صفحه هوم انتخاب می‌کنید تعیین می‌شود.

در این میان یکی از قابلیت‌های ارائه شده در آیفون‌های جدید، امکان شخصی سازی کردن این داک است. کاربران می‌توانند صفحه پس زمینه این داک را حذف کنند تا به طور کاملاً یک پارچه به صفحه نمایشگر دستگاه خود دسترسی داشته باشند. این کار همچنین باعث می‌شود تا از لحاظ بصری، صفحه آیفون بزرگ‌تر به نظر برسد.

حذف بک گراند داک با روشی هوشمندانه:

روش آسان و هوشمندانه برای حذف داک، استفاده از والپیپرهایی خاص است که آی او اس به طور خودکار بک گراند داک را با شفافیت کامل نشان خواهد داد. با استفاده از این روش، ظاهر و شکل داک بر اساس تصویر پس زمینه تغییر می‌کند. شما می‌توانید با جست و جوی عبارت Mysterious iPhone Wallpaper این دست از والپیپرها را پیدا کنید. وب سایت ارائه دهنده این والپیپرها، محتویات خود را برای تمامی آیفون‌های جدید ارائه داده است.

البته باید به یاد داشته باشید که استفاده از هر کدام از والپیپرهای این مجموعه، مستلزم اعمال تنظیمات به صورت دقیق است. تنظیم هر یک از این والپیپرها متفاوت است و بر اساس قرار گرفتن آن در تلفن هوشمند شما در نظر گرفته می‌شوند. پس به همین دلیل باید به طور کامل در هنگام نصب این والپیپرها دقت کنید تا ظاهر صفحه هوم آیفونتان دچار به هم ریختگی نشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420