لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سرویس دیجیتالی فروش مجله Texture را تصاحب کرد

اپل سرویس دیجیتالی فروش مجله Texture را تصاحب کرد

 اپل روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که سرویس فروش دیجیتالی مجله Texture را تصاحب کرده است و طی آن، قرار دادی رسمی را با این کمپانی به امضا رسانده است.

سرویس خرید مجله دیجیتالی Texture که تا پیش از این به صورت مستقل روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها ارائه می‌شد، از این پس به عنوان زیر مجموعه‌ای از شرکت اپل به فعالیت خود ادامه می‌دهد. گفتنی است که هنوز اطلاعات و جزئیات مربوط به این قرار داد و تصاحب سرویس مجله اینترنتی Texture توسط اپل، منتشر نشده است و معلوم نیست که کوپرتینویی‌ها برای این تصاحب، چه مقدار هزینه کرده‌اند.

اپلیکیشن Texture قرار است از این پس به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های فروشگاه محتوای دیجیتالی آیتیونز فعالیت کند و مجله‌های الکترونیکی و دیجیتالی را به کاربران محصولات اپل بفروشد. Texture با بسیاری از مجله‌ها و رسانه‌های خبری و سرگرمی در موضوع‌های مختلف همکاری می‌کند و مجله آن‌ها را به صورت قانونی و با رعایت کپی رایت به فروش می‌رساند.

Texture در سال 2010 تأسیس شد و در طور 8 سال فعالیت خود با بیش از 200 مجله مختلف همکاری کرده است تا محتویات آن‌ها را به صورت دیجیتالی به فروش برساند. گفتنی است که این سرویس از کاربران 9.99 دلار حق عضویت به صورت ماهانه دریافت می‌کند و کاربران با عضویت در آن می‌توانند به تمامی مجله‌های ارائه شده در آن در 5 دستگاه مختلف دسترسی داشته باشند.

محتویات ارائه شده در این سرویس همچنین قابل دانلود از طریق اینترنت هستند و کاربران می‌توانند از طریق این قابلیت، مجله‌ها را در حالت آفلاین نیز مطالعه کنند. مجله‌های ارائه شده در این سرویس شامل موضوع‌های مختلفی از ورزش گرفته تا سلامتی، اقتصاد و سرگرمی متنوع خواهند بود.

بسیاری از تحلیل گران سرویس Texture را به عنوان «نتفلیکس دنیای مجله‌ها» می‌دانند که حالا با تصاحب آن توسط اپل، کاربران دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی می‌توانند با روندی آسان‌تر و سریع‌تر به آن دسترسی پیدا کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420