لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

زمان پاک کردن پیام‌ها در واتس اپ افزایش یافت

زمان پاک کردن پیام‌ها در واتس اپ افزایش یافت

توسعه دهندگان واتس اپ به تازگی زمان پاک کردن پیام‌ها را افزایش داده‌اند و در آپدیت‌ جدید، کاربران می‌توانند در مدت زمان بیشتری پس از ارسال یک پیام اشتباه اقدام به پاک کردن آن از صفحه چت مخاطبین کنند.

این قابلیت اولین بار در مهر ماه امسال معرفی شد که بر اساس آن، کاربران می‌توانستند هفت دقیقه پس از ارسال یک پیام، آن را برای مخاطبین خود پاک کنند. اما حالا توسعه دهندگان پیام رسان محبوب واتس اپ اعلام کرده‌اند که زمان پاک کردن پیام‌ها افزایش یافته است و حالا کاربران می‌توانند یک ساعت پس از ارسال پیام، آن را برای تمامی مخاطبین یک گروه پاک کنند.

این قابلیت از آنجایی حائز اهمیت است که کاربران در صورت ارسال یک پیام اشتباه، همچنان شانس پاک کردن آن را از لیست چت‌های خود داشته باشند تا حریم خصوصی آن‌ها با ایمنی بهتری حفظ شود. افزایش زمان پاک کردن پیام‌ها پس از ارسال، به دلیل افزایش موج درخواست کاربران واتس اپ ارائه شده است.

این امکان در حالی برای 60 دقیقه ارائه شده است که پیام رسان تلگرام به عنوان یکی از مهم‌ترین رقیب‌های واتس اپ، امکان پاک کردن پیام‌ها تا چهل و هشت ساعت آینده را ارائه می‌دهد. گفتنی است که این قابلیت با عنوان delete for everyone در جدیدترین نسخه اپلیکیشن واتس اپ ارائه شده است و برای تمامی چت‌های دو نفره و گروهی قابل استفاده خواهد بود.

قابلیت یاد شده به طور مشخص در نسخه 2.18.31 واتس اپ در اپ استور ارائه شده است و کاربران برای استفاده از قابلیت delete for everyone، مستلزم به روز رسانی نرم افزار پیام رسان خود از طریق اپ استور هستند.

گفتنی است که بسیاری از کاربران این پیام رسان، درخواست‌هایی در مورد ارائه قابلیت ارسال پیام موقت را نیز مطرح کرده‌اند. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک، قابلیت یاد شده نیز به واتس اپ اضافه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420