لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنجمین نسخه بتای iOS 11.3 منتشر شد

پنجمین نسخه بتای iOS 11.3 منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش پنجمین نسخه بتای iOS 11.3 را در اختیار کاربران قرار داده است. این آپدیت تنها یک هفته پس از آپدیت چهارم عرضه می‌شود که عمده تغییرات ارائه شده در آن شامل رفع باگ‌های جزئی است.

بسیاری از کاربرانی که از نسخه چهارم بتای iOS 11.3 استفاده می‌کردند، ادعا کرده بودند که آیفون و آیپد در اجرای برخی اپلیکیشن‌های رسمی با کرش مواجه می‌شود که حالا این مشکلات در نسخه جدید به‌طور کامل رفع شده است.

در این نسخه همچنین برخی از باگ‌های موجود در ARKit 1.5 و انیموجی‌های جدید رفع شده است. بر اساس گزارش برخی از توسعه دهندگان، انیموجی‌های جدید در نسخه بتای قبلی iOS 11.3 با لگ و هنگ‌های قابل توجهی همراه بودند که حالا آن‌ها به‌طور کامل رفع شده‌اند.

گفتنی است، اپل در iOS 11.3 چهار شخصیت دیگر را به انیموجی‌های مخصوص آیفون ایکس اضافه کرده است که شامل اسکلت، شیر، اژدها و خرس می‌شوند.

همچنین نسخه جدید اپلیکیشن Health که به تازگی در بتای iOS 11.3 ارائه شده است؛ می‌تواند اطلاعات مربوط به سلامتی کاربر را با جزئیات بیشتری نشان دهد. در حقیقت، رابط کاربری اپلیکیشن Helath تغییراتی جزئی داشته است که می‌تواند تمامی اطلاعات مربوط به سلامتی و رکوردهای کاربران اپل واچ را در یک صفحه نشان دهد.

علاوه بر تغییرات فوق، Airplay 2.0 برای بار دیگر به iOS 11.3 بازگشته است. این نسخه از سیستم ارتباطی در بتای سوم حذف شده بود که حالا برای بار دیگر آماده استفاده شده است.

گفتنی است؛ نسخه بتای iOS 11.3 تنها از طریق تهیه حساب کاربری توسعه دهندگان قابل دریافت و نصب است. این نسخه پس از رفع باگ‌ها و انجام تست‌های مختلف، آماده عرضه به صورت عمومی خواهد شد. پیش بینی می‌شود تا اپل تا پیش از شروع سال جدید و مشخصا تا 29 اسفند 1396 این نسخه از سیستم عامل همراه را آماده عرضه به صورت عمومی کند.

اگر حساب کاربری 99 دلاری توسعه دهندگان را خریداری کرده‌اید، از همین حالا می‌توانید با مراجعه به بخش آپدیت‌ها در آیفون و آیپد خود، پنجمین بتای iOS 11.3 را دریافت کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420