لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیاست اپل در زمینه تولید محصولات جانبی تغییر کرد

سیاست اپل در زمینه تولید محصولات جانبی تغییر کرد

اپل به تازگی لوگوی MFI را تغییر داده است و حالا در کنار نشان تجاری، این شرکت سیاست خود برای تولید محصولات جانبی را نیز تغییر داده است و این شرکت، دست تولید کنندگان اکسسوری‌ها را برای تولید محصولات بهتر و با کیفیت‌تر باز گذاشته است.

بر اساس گزارش جدید وب سایت 9to5mac، شرکت اپل گواهی تولید محصولات جانبی را تغییر داده است و از این پس به شرکت‌های فعال در زمینه تولید این محصولات، اجازه تولید کابل‌هایی با درگاه USB-C و جک 3.5 میلی متری را می‌دهد.

بر همین اساس، تولید کنندگان اکسسوری از این پس می‌توانند کابل‌های مناسب برای آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک را با استاندارد MFI تولید کنند. اکسسوری‌های متفرقه مبتنی بر درگاه USB-C و جک 3.5 میلی متری از این پس می‌توانند با استاندارد MFI و همچنین سازگاری کامل بادستگاه‌های تولید شده توسط اپل روانه بازار شوند. این محصولات می‌توانند برای اتصال اسپیکرها، شارژرها و دانگل‌ها با دستگاه‌های مبتنی بر macOS و iOS کار کنند.

گفتنی است که تا پیش از این، اپل به بسیاری از تولید کنندگان محصولات جانبی گواهی MFI را نمی‌داد. به همین دلیل کارکرد بسیاری از کابل‌های تبدیل متفرقه موجود در بازار، نظیر تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری و کابل‌های USB-C به صورت عمدی از طرف اپل محدود می‌شدند. در حقیقت اپل با آپدیت‌های نرم افزاری و سیستم‌های تشخیصی خود، امکان اتصال برخی از کابل‌های تبدیل متفرفه لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری را از بین برده بود. اپل تا به امروز تنها از کابل‌های خودش به صورت رسمی پشتیبانی می‌کرد. این شرکت دلیل این مسئله را ارائه محصولات با کیفیت برای بهبود تجربه کاربری عنوان کرده بود.

اما حالا با ارائه استاندارد MFI برای این محصولات، دست تولید کنندگان محصولات جانبی برای تولید محصولاتی با کیفیت‌تر باز شده است. گفتنی است که هنوز معلوم نیست که کدام یک از برندهای محصولات جانبی خواهند توانست استاندارد MFI را از اپل دریافت کنند و محصولات خود را به صورت رسمی و تائید شده به بازار عرضه کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420