لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: چگونه وای فای‌های ضعیف را در آیفون حذف کنیم؟

آموزش: چگونه وای فای‌های ضعیف را در آیفون حذف کنیم؟

 استفاده از شبکه بی‌سیم ضعیف معمولاً یکی از مسائل ناخوشایند در هنگام استفاده از تلفن‌های هوشمند و کامپیوترها به حساب میاید. 

علاوه بر این، زندگی در یک محیط پر از شبکه‌های بی‌سیم مختلف باعث می‌شود تا آیفون به طور خودکار نزدیک‌ترین شبکه را انتخاب کند و به آن متصل شود. این در حالی است که اگر وای فای متصل شده ضعیف باشد، ممکن است پیام‌ها به درستی برای شما ارسال نشود که این مسئله به هیچ وجه مطلوب نیست.
اما به لطف قابلیت‌های ارائه شده در بخش تنظیمات، می‌توانید آیفون را به گونه‌ای تنظیم کنید که به شبکه‌های ضعیف متصل نشود تا همیشه از بهترین کیفیت اینترنت بهره ببرید. این قابلیت با عنوان Wi-Fi Assist شناخته شده است که می‌تواند در بسیاری از مواقع بسیار کارآمد باشد.
چگونه Wi-Fi Assist را در آیفون و آیپد فعال کنیم؟
Wi-Fi Assist می‌تواند از اینترنت شبکه همراه شما استفاده می‌کند تا شبکه‌های بی‌سیم ضعیف را تشخیص دهد و به آن‌ها متصل نشود.
برای استفاده از این قابلیت به بخش تنظیمات آیفون وارد شوید و به زیر شاخه Cellular بروید. در این بخش به پایین‌ترین حالت ممکن اسکرول کنید و گزینه Wi-Fi Assist را پیدا کنید و آن‌ها را فعال کنید.
پس از فعال کردن این قابلیت، آیفون به طور خودکار شبکه‌های وای فای ضعیف را تشخیص می‌دهد و آن‌ها اتصال به آن‌ها را قطع می‌کند. در صورت وجود نداشتن وای فای قدرتمند با سرعت اینترنت مناسب، دستگاه شما به طور خودکار به شبکه همراه موبایلتان متصل می‌شود تا همیشه دستگاهتان آنلاین باقی بماند.
قابلیت ذکر شده همچنین دارای یک شمارنده اختصاصی در خود است. این شمارنده می‌تواند تعداد دفعاتی که دستگاه شما با تشخیص وای فای ضعیف به شبکه همراه متصل شده است را به شما نشان دهد تا در اطلاعات دقیق‌تری از میزان مصرف اینترنت همراه خود در محیط‌های مختلف داشته باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420