لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خبر تکمیلی: افسر پلیس به خاطر ایرپادز استعفا داد

خبر تکمیلی: افسر پلیس به خاطر ایرپادز استعفا داد

 هفته گذشته اخباری مبنی بر دزدیده شدن یک جفت ایرپادز بی‌سیم توسط یک افسر پلیس نیو اورلئان منتشر شد.

اما حالا خبر تکمیلی آن منتشر شده است که حاکی از استعفای این افسر پلیس از شغلش است. افسر پلیس نیو اورلئان که هفته گذشته متهم به دزدیدن ایرپادز شده بود پس از اعتراف به این کار، از سمت خود کناره گیری کرد.

Ayona McGilberry دوشنبه هفته گذشته با لباس رسمی پلیس وارد اپل استور شهر نیو اورلئان شدن و پس از دریافت خدمات تعویض باتری آیفون، اقدام به دزدیدن یک جفت ایرپاد بی‌سیم از این فروشگاه می‌کند. مدیران و کارکنان فروشگاه پس از دریافت اطلاعات وی، با مرکز پلیس تماس می‌گیرند و این اتفاق را گزارش می‌دهند.

کارکنان اپل استور با اطمینان کامل میگویند که این افسر پلیس بدون پرداخت هزینه، به همراه ایرپادز از فروشگاه خارج شده است. در حقیقت او ابتدا از کارکنان درخواست یک ایرپادز می‌کند، و پس از بررسی آن، می‌گوید که تصمیمی برای خرید آن ندارد. با این حال او به همراه ایرپادها از فروشگاه خارج می‌شود.

پس از منتشر شدن اخبار مربوط به این اتفاق، پلیس تحقیقات در مورد این مسئله را شروع می‌کند و در عین حال اعلام می‌کند که هنوز نمی‌توان ادعایی در مورد این اتفاق کرد. اما حالا پس از گذشت یک هفته پلیس او را به عنوان مجرم شناخته و او مجبور به استعفا از شغل خود شده است.

این اولین باری نیست که از اپل استورها سرقت می‌شود. تا پیش از این نیز بسیاری از تبه کاران شانس خود را برای دزدیدن محصولات اپل امتحان کرده‌اند. اما جالب اینجا است که ثبت اطلاعات شخصی در این محصولات باعث می‌شود تا سارقین در مدت زمان کوتاهی دستگیر شوند.

اطلاعات کاربری افسر پلیس نیو اورلئان در هنگام تعویض باتری ثبت شده بود. پیش از این نیز یک شخص دیگر که اقدام به دزدی یک آیپد کرده بود، با ذخیره کردن عکس‌های شخصی‌اش در حساب آیکلاود، شناسایی و دستگیر شده بود.

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373