لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یکی از بندهای اپل واچ می‌تواند سطح پتاسیم خون، بیماری‌های قلبی و دیابت را تشخیص دهد

یکی از بندهای اپل واچ می‌تواند سطح پتاسیم خون، بیماری‌های قلبی و دیابت را تشخیص دهد

کمپانی AliveCor که تا پیش از این توانسته بود برای اپلیکیشن و بند اختصاصی خود تأییدیه‌های رسمی سازمان غذا و داروی آمریکا (به‌اختصار FDA) را دریافت کند؛ حالا تصمیم به ارائه قابلیتی جدید برای تشخیص سطح پتاسیم در بدن توسط اپل واچ گرفته است.

AliveCor اعلام کرده که همکاری جدیدی را با موسسه تحقیقات پزشکی Mayo Clinic شروع کرده که در طی آن تصمیم دارد تا با استفاده از تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان تشخیص سطح پتاسیم را به اپل واچ‌ها بیاورد.

تا پیش از این، AliveCor توانسته بود با توسعه یک اپلیکیشن هوشمند و یک بند اختصاصی برای اپل واچ قابلیت‌های سلامتی مختلفی را به کاربران اپل واچ ارائه دهد. بند اپل واچ تولید شده توسط یک کمپانی توسط FDA به عنوان یک ابزار کارآمد برای اندازه گیری و ردیابی فاکتورهای سلامتی شناخته شده است.

بند اختصاصی این کمپانی به همراه هوش مصنوعی تعبیه شده در آن می‌تواند اختلال‌های قلبی مختلف، نظیر آریتمی قلب و همچنین فیبرالاسیون دهلیزی را به صورت زودهنگام تشخیص دهد.

این شرکت حالا با همکاری مایو کلینیک توانسته به داده‌های بیش از 2 میلیون بیمار که از سال 1994 تا 2017 در مراکز پزشکی تحت پوشش این سازمان بستری شده‌اند؛ دسترسی پیدا کند و با بررسی آن‌ها، امکان تشخیص سطح پتاسیم در خون را به اپل واچ‌ها بیاورد.

افزایش میزان پتاسیم در خون می‌تواند یکی از مهم‌ترین نشانه‌های در خطر بودن سلامتی به حساب بیاید. بیماری‌های کلیوی، دیابت و حملات قلبی از جمله عوارض بالا بودن سطح پتاسیم در خون است. بر همین اساس، قابلیت جدید ذکر شده توسط AliveCor می‌تواند باعث تشخیص زودهنگام و پیش گیری از ابتلای به بیماری‌های مختلف شود.

گفتنی است؛ این بند سلامتی و هوشمند به صورت جداگانه برای ساعت هوشمند اپل واچ به فروش می‌رسد و اپلیکیشن آن با هزینه‌ای مشخص روی آیفون‌ها و اپل واچ قابل دریافت است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373