لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش از خرید گلکسی اس 9 حتماً این مطلب را بخوانید

پیش از خرید گلکسی اس 9 حتماً این مطلب را بخوانید

 سامسونگ به عنوان مهم‌ترین رقیب کمپانی اپل در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند، پرچم‌دار خود با عنوان گلکسی اس 9 را به تازگی معرفی کرده است و حالا این محصول از روز گذشته برای فروش در ایران نیز آماده شده است.

بدون شک، سامسونگ در تولید گلکسی اس 9 تلاش کرده تا محصولی با توان رقابت با آیفون ایکس را تولید کند. بسیاری از افراد برای این مسئله ایموجی‌های متحرک یا سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره در گلکسی اس 9 را مثال می‌زنند که به شکل کاملاً ناموفق، از انیموجی‌ها و فیس آیدی تقلید شده است.

اما مسئله فقط به تقلید و اینکه کدام کمپانی جز اولین‌ها بوده، ختم نمی‌شود. در حقیقت گلکسی اس 9 در بسیاری از مشخصات اساسی خود، از آیفون ایکس شکست خورده است. این شکست تا حدی پیش رفته که حتی در برخی از موارد نمی‌توان عنوان یک «پرچم‌دار» را برای گلکسی اس 9 در نظر گرفت! در ادامه به چند دلیل مهم برای اینکه چرا باید آیفون ایکس را به گلکسی اس 9 ترجیح داد را توضیح خواهیم داد.

قدرت واقعی آیفون ایکس:
4 خصوصیت مهم باعث شده تا گلکسی اس 9 در برابر آیفون ایکس حرفی برای گفتن نداشته باشد. این 4 خصوصیت به طور خلاصه شامل این موارد می‌شوند:
1.تست‌های بنچمارک نشان داده است که پردازنده A11 Bionic که در آیفون ایکس تعبیه شده، 45 درصد سریع‌تر از پردازنده مرکزی گلکسی اس 9 کار می‌کند. به یاد داشته باشید که گلکسی اس 9 در دو مدل و با پردازنده اسنپدراگون ساخت شرکت کوالکام و پردازنده اکسینوس ساخت شرکت سامسونگ تولید شده است که بازدهی هر دو آن‌ها، کمتر از نصف بازدهی پردازنده آیفون ایکس است.
2.اندروید ارائه شده در گلکسی اس 9 به طور صد در صد برای کار با سخت افزارهای این محصول بهینه نشده است. کره‌ای‌ها گلکسی جدید خود را با دو کانفیگ سخت افزاری متفاوت و یک سیستم عامل تولید کرده‌اند. در حقیقت سخت افزار و نرم افزار این محصول همخوانی کامل با یکدیگر را ندارند.
3.تست‌های انجام شده توسط خبرنگاران در مراسم رونمایی از گلکسی جدید نشان می‌دهد که اندروید سفارشی سازی شده سامسونگ برای گلکسی اس 9 پر از باگ‌های مختلف است و در برخی از موارد به شدت لگ دارد. البته هنوز معلوم نیست که سامسونگ چه زمانی با آپدیت‌های متعدد این مشکل‌ها را برطرف می‌کند.
4.سامسونگ با تکیه بر اینکه گلکسی اس 9 میزان حافظه رم بیشتری نسبت به آیفون ایکس دارد، تلاش می‌کند تا پرچم‌دار جدید خود را به عنوان یک محصول قدرتمندتر به دنیا معرفی کند. در حقیقت 6 گیگابایت رم می‌تواند حجم زیادی از اپلیکیشن‌ها را به صورت هم زمان در حالت اجرا نگه دارد. با این حال باید دقت کرد که تست‌های انجام شده نشان داده‌اند که آیفون ایکس به لطف تراشه A11 قابلیت مالتی تسکینگ بهتری را از خود نشان داده است. در حقیقت 3 گیگابایت رم ارائه شده در آیفون ایکس به معنای واقعی کلمه، لازم و کافی برای کارهای روزمره کاربر خواهد بود.
علاوه بر این، باید به یاد داشت که 6 گیگابایت رم ارائه شده در گلکسی اس 9 با وجود حافظه بیشتر، سرعت انتقال اطلاعات و پاسخگویی کمتری در مقایسه با رم 3 گیگابایتی آیفون ایکس دارد.

علاوه بر موارد یاد شده، باید به یاد داشت که سامسونگ هرگز چهره خوبی در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات خود نداشته است. در پایان باید این سؤال را از طرفداران سامسونگ و گلکسی جدیدش پرسید که آیا سامسونگ همانند اپل تا 4 سال دیگر از گوشی امروزی خود پشتیبانی نرم افزاری می‌کند؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420