لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 iOS 11.2.6 به عنوان یکی از آپدیت‌های جدید برای دستگاه‌های همراه اپل عرضه شده است که شامل رفع باگ‌های نسخه‌های قبلی می‌شود. اپل حتی این مسئله را در لاگ تغییرات آن نیز بیان کرده است و اعلام کرده که تقریباً هیچ قابلیت جدیدی در این نسخه ارائه نمی‌شود؛ با این حال باید توجه داشت که این نسخه دارای یک مشکل بسیار عجیب و غیرمعمول است.

مشکل اصلی iOS 11.2.6 به صفحه سخنگو یا همان Speak Screen آن مربوط می‌شود. این قابلیت یکی از اصلی‌ترین موارد ارائه شده از نسخه iOS 11 به بعد بود که می‌توانست نوشته‌های مختلف را با صدای بلند برای کاربر بخواند. در این میان یکی از مهم‌ترین کاربردهای این قابلیت، شامل امکان خواندن کتاب‌های الکترونیکی می‌شود. بسیاری از کاربران کم بینا و همچنین افرادی که زمان کافی برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی ندارند، از این قابلیت برای تبدیل کتاب‌های نوشتاری به کتاب‌های صوتی استفاده می‌کنند.

این در حالی است که قابلیت یاد شده در iOS 11.2.6 با مشکل مواجه است. بسیاری از کاربران اپلیکیشن Amazon Kindle در آیفون‌ها اعلام کرده‌اند که Speak Screen در زمان خواندن متون پایانی یک صفحه با مشکلی عجیب مواجه می‌شود و امکان خواندن صفحه بعدی را نخواهد داشت. این مشکل حتی برای پایان هر پاراگراف نیز وجود دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا این قابلیت عملاً بلا استفاده شود و نتوان به طور کاملاً قابل قبول از آن استفاده کرد.

از زمان عرضه iOS 11 تاکنون، بسیاری از کاربران به این قابلیت عادت کرده‌اند، با این حال اپل هنوز در مورد وجود این مشکل در نسخه 11.2.6 ادعایی نکرده است. البته باید به یاد داشت که شاید به دلیل عدم پشتیبانی این قابلیت از زبان فارسی، بسیاری از کاربران ایرانی از وجود این قابلیت بی‌اطلاع باشند. با این حال باید تأکید کرد این اگر تصمیم به استفاده از این قابلیت در تلفن هوشمند خود دارید، فعلاً از آپدیت سیستم عامل دستگاه خود به این نسخه خودداری کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420