لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

KGI: سامسونگ برای با دیگر در رقابت با آیفون‌ها شکست خورد

KGI: سامسونگ برای با دیگر در رقابت با آیفون‌ها شکست خورد

 مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس KGI در گزارش اخیر خود به شرکت سامسونگ و پرچم‌دار جدید این شرکت اشاره کرده است و طی آن اعلام کرده که این شرکت در رقابت با آیفون‌های با شکست مواجه شده است.

بر اساس ادعاهای مطرح شده توسط مدیران سامسونگ، پرچم‌دار امسال این شرکت با عنوان گلکسی نوت 9 قرار بود با سیستم احراز هویت بیومتریک جدیدی به بازار عرضه شود که حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ آن را از روند تولید محصول خود حذف کرده است.

سامسونگ در سال جدید تصمیم داشت تا سنسور تشخیص اثر انگشت گلکسی‌ها را در زیر نمایشگر اولد قرار دهد و به این ترتیب، پروژه ناتمام شرکت اپل را با موفقیت به سرانجام برساند. مینگ چی کو پیش بینی کرده بود که گلکسی نوت 9 در سه ماهه سوم 2018 به همراه این قابلیت به بازار عرضه خواهد شد. اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در ارائه قابلیت یاد شده موفق نبوده است.

مینگ چی کو در پیش بینی اخیر خود اعلام کرده که راه کارهای شرکت‌های کوالکام و سیناپتیکس برای تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر اولد، کارآمد نیستند و کره‌ای‌ها محصول آینده خود را بدون این قابلیت به بازار عرضه خواهند کرد.

تا پیش از این، اپل تصمیم داشت تا با ارائه آیفون ایکس به همراه نمایشگر اولد، سنسور اثر انگشت را در زیر این محصول جای دهد، اما به دلیل محدودیت‌های موجود برای این کار، اپل در نهایت از سیستم احراز هویت جدید خود با عنوان فیس آیدی رونمایی کرد.

تنها چند ماه پس از عرضه آیفون ایکس، شرکت‌هایی نظیر کوالکام و سیناپتیکس ادعا کردند که موفق به ارائه راه کاری برای تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگرهای ال سی دی و اولد شده‌اند. اما حالا به نظر می‌رسد که این کار از لحاظ فنی و تجاری غیرممکن است.

از طرف دیگر، اپل تصمیم گرفته تا با توسعه هر چه‌بهتر فیس آیدی، سیستم احراز هویت تاچ آیدی را به طور کامل از تلفن‌های هوشمند سال آینده خود حذف کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420