لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خالق سیری، دستیار هوشمند خود را شایسته بهترین‌ها می‌داند

خالق سیری، دستیار هوشمند خود را شایسته بهترین‌ها می‌داند

 نورمن وینارسکی (Norman Winarsky) خالق دستیار هوشمند سیری به تازگی ادعاهایی جدید را در مورد این دستیار صوتی هوشمند مطرح کرده و طی آن اعلام کرده این سیری شایسته بهترین دیدگاه‌ها و قابلیت‌ها است.

دستیار هوشمند سیری اولین بار در سال 2008 توسط شرکت SRI International توسعه یافت، این شرکت در آن زمان تحت مدیریت وینارسکی بود. این دستیار هوشمند صوتی در فوریه سال 2010 به عنوان یک اپلیکیشن برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS منتشر شد و دو ماه بعد توسط اپل به صورت رسمی خریداری شد و در نهایت در سال 2011 در کنار آیفون 4 اس به عنوان دستیار هوشمند صوتی آیفون‌ها معرفی شد.

وینارسکی، در مورد سیری ادعا می‌کند که این دستیار هوشمند صوتی در ابتدا قرار بود به عنوان یک ابزار هوشمند برای کارهای مربوط به گردشگری شناخته شود. اگر کاربر در یک فرودگاه از پروازی جا می‌ماند، سیری می‌توانست مسیرها و پروازهای جایگزین را برای کاربر انتخاب کند. این در حالی است که اپل با معرفی آن در آیفون‌ها تصمیم گرفت تا سیری را به عنوان یک دستیار هوشمند صوتی برای تمامی کارها معرفی کند.

همین مسئله باعث شد تا میزان درخواست‌ها از سیری افزایش یابد در کنار اینکه کاربران این دستیار صوتی هوشمند نیز افزایش یافت که در نهایت منجر به شکست این دستیار صوتی در پاسخگویی به بسیاری از نیازهای کاربران شد. در این میان اپل در ماه گذشته با عرضه هوم پاد به همراه سیری، سر و صدای زیادی به پا کرد. وینارسکی در ادامه ادعا می‌کند که یکی از مهم‌ترین مشکلات امروزی هوم پاد، عدم پاسخگویی سیری در این اسپیکر هوشمند نسبت به محصولات مشابه در بازار است.

در این میان مدیرعامل سابق SRI International و ایده پرداز اولیه سیری اعلام کرده که این دستیار هوشمند صوتی شایستگی بیشتری نسبت به وضعیت کنونی دارد. وی در ادامه با اشاره به انتخاب شدن کریگ فدریگی به عنوان رئیس بخش توسعه سیری در اپل، ابراز امیدواری کرد که این دستیار هوشمند صوتی در آینده‌ای نزدیک بتواند قابلیت‌های بیشتری نسبت به امروز را در خود جای دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420