لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً درگاه لایتنینگ را در آیفون‌ها حذف کند

اپل احتمالاً درگاه لایتنینگ را در آیفون‌ها حذف کند

بر اساس گزارش جدید وب سایت Patently Apple، شرکت اپل احتمالاً در صدد حذف درگاه لایتنینگ در آیفون‌های آینده است.

وب سایت یاد شده با استناد به دو مورد از پتنت‌های اخیر شرکت اپل ادعا خود را مطرح کرده است که طی آن این کمپانی شرایط ممکن برای حذف تنها درگاه ارائه شده در تلفن‌های هوشمند خود را بررسی کرده است. Patently Apple ادعا کرده که اپل به منظور مقاومت هر چه بیشتر آیفون‌ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، اقدام به این کار خواهد کرد.

تا پیش از این اپل با حذف درگاه جک 3.5 میلی متری، تعداد درگاه‌های آیفون را کاهش داده بود. اما حالا این شرکت ممکن است با حذف درگاه لایتنینگ، آیفون‌ها را به یک مجموعه کاملاً ایزوله تبدیل کند که می‌توانند به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشند.

در حقیقت گزارش جدید وب سایت یاد شده به دو پتنت جدید اپل اشاره دارد؛ یکی از پتنت‌های اپل پیشنهاد تغییر شکل درگاه لایتنینگ را می‌دهد که در طی آن، اپل می‌تواند آیفون‌ها را به صورت کاملاً ایزوله تولید کند که در حین ورود این تلفن‌های هوشمند در استخر، حمام یا محیط‌های مرطوب، آب به آن‌ها نفوذ نکند.

پتنت دوم نشان دهنده تلاش اپل برای ساخت آیفون‌ها به طور کاملاً وکیوم شده است که در آن حتی درگاه لایتنینگ نیز حذف شده است. اپل به احتمال زیاد با حذف درگاه لایتنینگ بتواند امکان ویژه‌ای برای شارژ و اتصال لوازم جانبی در نظر بگیرد.

به جرئت می‌توان گفت که آیفون‌های امروزی با وجود امکاناتی نظیر شارژ بدون سیم با استاندارد Qi، اتصال بلوتوثی به هندزفری‌ها و هدفون‌ها، دریافت آپدیت‌ها به صورت OTA و همگام سازی‌ها از طریق حساب کاربری آیکلاود، نیازی به درگاه لایتنینگ ندارند. همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای از آینده کاملاً بدون سیم محصولات اپل باشد، بر همین اساس، آیفون‌ها همانند اپل واچ می‌توانند به یک دستگاه کاملاً ایزوله برای کار در آب به حساب آیند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420