لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران اندروید وفادارتر از کاربران آی او اس هستند!

کاربران اندروید وفادارتر از کاربران آی او اس هستند!

 یک تحقیق جدید به تازگی نشان داده است که کاربران سیستم عامل اندروید وفاداری بیشتری نسبت به این پلتفرم در مقایسه با کاربران پلتفرم آی او اس دارند.

نتایج این تحقیق که توسط موسسه تحقیقات مصرف کنندگان با عنوان Consumer Intelligence Research Partners (به اختصار CIRP) انجام شده، برای اولین بار در وب سایت TechCrunch منتشر شده است. در گزارش وب سایت TechCrunch آمده است که درصد وفا داری کاربران اندروید از سال 2016 به بعد در حال افزایش است و تا به امروز به بیشترین میزان خود رسیده است و حالا از میزان وفا داری کاربران پلتفرم آی او اس نیز بیشتر شده است.

برای اندازه گیری میزان این وفا داری، تحقیق انجام شده، از اطلاعات مصرف کنندگان آمریکایی که در یک سیستم عامل تلفن‌های همراه استفاده می‌کنند، بهره جسته است. این اطلاعات در سال 2017 نشان می‌دهد که 91 درصد از کاربران اندروید، در این پلتفرم باقی مانده‌اند، در حالی که 86 درصد از کاربران پلتفرم آی او اس نسبت به این پلتفرم ابراز وفا داری کرده‌اند.

یکی از اعضای شرکت کننده در این تحقیق به نام Mike Levin که مؤسس CRIP نیز هست، اعلام کرده که اغلب کاربران هر دو سیستم عامل تمایل به باقی ماندن در پلتفرم خود دارند و کمتر تصمیم به تعویض سیستم عامل خود می‌گیرند. این مسئله به دلیل آن است که بسیاری از کاربران به مواردی نظیر اپلیکیشن‌های ارائه شده در هر پلتفرم، سیستم ذخیره سازی و مواردی از این دست عادت کرده‌اند.

این در حالی است که کاربران پلتفرم آی او اس از سال 2013 تا سال 2016 بیشتری میزان وفا داری را داشته‌اند. در این میان آمارهای منتشر شده در سال 2017 نشان می‌دهد که کاربران اندروید وفاداری بیشتری نسبت به آی او اس پیدا کرده‌اند.

این مسئله می‌تواند باعث تنگ‌تر شدن هر چه بیشتر عرصه رقابت میان هر دو پلتفرم دستگاه‌های همراه شوند. تا پیش از این آمارها نشان می‌دادند که اندروید و آی او اس، 99 درصد از سیستم عامل‌های موجود در تلفن‌های هوشمند دنیا را تشکیل می‌دهند. بر همین اساس پیش بینی می‌شود تا اپل به عنوان تنها رقیب پلتفرم اندروید، تمهیدات و قابلیت‌های ویژه‌ای برای افزایش تعداد کاربران سیستم عامل خود در نظر بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420