لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برجسته کردن معایب آیپد جدید اپل در آگهی تبلیغاتی مایکروسافت با استفاده از صدا سیری

برجسته کردن معایب آیپد جدید اپل در آگهی تبلیغاتی مایکروسافت با استفاده از صدا سیری

 

دیدن محصولات مایکروسافت و اپل در یک آگهی تلویزیونی برای رقابت با همدیگر غیر معقول است. اگر نگاهی به اوایل سال 2000 داشته باشیم اپل برای نشان دادن موفقیت محصولات خود از یک آگهی  ساده ولی پر معنا استفاده می کرد به عنوان مثال: ”من یک مک هستم.” یک مفهوم ساده و کاملا تجاری. در آگهی اخیر مایکروسافت، با عنوان:”با هم نجنگید ” ، ماکروسافت قسط نشان دادن دعوای بین اپل و سامسونگ را دارد .

اما تبلیغ جدید تبلت ویندوز 8 ، یک سطح کاملا جدید از یک رقابت بزرگ را نشان می دهد. مایکروسافت با استفاده از صدای سیری ، کارهایی را که آیپد اپل قادر به انجام آن نمی باشد را برجسته کرده است ، در حالی که تبلت ویندوز 8 توانایی انجام آن را دارند. این آگهی با عنوان “صحبت کمتر و عمل بیشتر” ، آیپد را در کنار تبلت ASUS VivoTab با ویندوز نشان می دهد که در آن با یک دست ، کار های مختلفی را که می توان  با ویندوز 8 انجام داد را به بیننده القا می کنند در حالی که سیری در آیپد اپل قادر به انجام چنین کارهایی نیست.

ماکروسافت در این آگهی برخی از برنامه های کاربری چون برنامه آفیس را در تبلت ASUS VivoTab ، بزرگ جلوه می دهد ، که در کنار آن سیری در پاسخ می گوید “متاسفم ، من فقط می توانم یک کار را در یک لحظه انجام دهم ” و ”  حدس میزنم برنامه پاورپوینت یکی از آن موارد نیست.”

ماکروسافت با بیرون دادن این گونه از آگهی ها جز بازارگرمی به دنبال چیز دیگری نیست تا شاید در فروش محصولات خود پیشرفت بیشتری نسبت به دیگر رقبا خود داشته باشد. به وضوع آشکار است که شرکت ماکروسافت با این کار های خود نسبت به شرکت اپل حسادت می ورزد.

با توجه به آخرین شمار فروش شرکت تحقیقاتی IDC ، تبلت های ویندوز RT و ویندوز 8 ، به طور کلی توانسته اند حدود 4 درصد از بازار را در سه ماهه اول امسال ، در اختیار بگیرند. از سوی دیگر ، دستگاه های مبتنی بر پلتفرم iOS اپل ، نزدیک به 40 درصد از جدول فروش را به خود اختصاص داده اند.

 

Source : idownloadblog 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373