لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 2018 به همراه فیس آیدی احتمالاً در WWDC رونمایی خواهد شد

آیپد پرو 2018 به همراه فیس آیدی احتمالاً در WWDC  رونمایی خواهد شد

 شایعات جدید حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم به معرفی آیپد پرو 2018 در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، WWDC 2018 دارد.

بر اساس جدیدترین گزارش بنیاد تحلیلی Rosenblatt، اپل تصمیم دارد تا در سال جدید میلادی از یک محصول از سری آیپد پرو با طراحی مشابه با آیفون ایکس رونمایی کند. بر اساس جدول زمان‌بندی اپل، این کمپانی حتماً در جریان کنفرانس تیر ماه امسال از برخی از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. همین مسئله باعث شده تا برخی از تحلیلگران بر این باور باشند که آیپد پرو 2018 حتماً در جریان کنفرانس جهانی سازندگان عرضه می‌شود.

بر اساس پیش بینی‌ها، آیپد پرو 2018 با همان طراحی بدون حاشیه اپل که تا پیش از این در آیفون ایکس شاهد آن بوده‌ایم تولید می‌شود و اپل در آن دکمه هوم را حذف کرده و به‌جای آن از دوربین ترودپت به همراه فیس آیدی رونمایی می‌کند. در ادامه این گزارش‌های تحلیلی آمده است که آیپد پرو 2018 در دو سایز 10.5 اینچ و 12.9 اینچ تولید و عرضه خواهد شد و اپل تصمیمی برای تولید نسخه 9.7 اینچی آن ندارد.

در گزارش‌های جدید آمده است که اپل احتمالاً یکی از مدل‌های آیپد پرو 2018 را با نمایشگر ال سی دی تولید خواهد کرد. در صورت حقیقت داشتن این مسئله، اپل موفق شده تا طراحی بدون حاشیه را نمایشگرهای ال سی دی نیز مورد استفاده قرار دهد. تولید آیپدها به همراه نمایشگر ال سی دی علاوه بر کاهش هزینه این محصولات، دست اپل را برای تغییرات بیشتر در طراحی این محصولات باز نگه می‌دارد.

علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که اپل این محصولات را با پردازنده هشت هسته‌ای A11 Bionic به بازار عرضه کند که از لحاظ قدرت و بازدهی، نسبت به محصولات سال قبل، بهبود داشته باشند. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که آیپد پرو 2018 در دو سایر 10.5 و 12.9 اینچ با قیمت پایه 649 تا 799 دلار به بازار عرضه شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420