لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌های 2019 ناچ کوچک‌تری خواهند داشت

آیفون‌های 2019 ناچ کوچک‌تری خواهند داشت

 بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری کره‌ای ET News اپل تصمیم دارد تا از فناوری جدیدی برای تولید آیفون‌های 2019 استفاده کند که در طی آن ناچ بالای نمایشگر کوچک‌تر خواهد شد.

یکی از عجیب‌ترین خصوصیات ارائه شده در روندطراحی آیفون ایکس، حضور یک فرورفتگی منحصر به فرد در قسمت بالایی نمایشگر آن بود. این فرو رفتگی به دلیل گنجاندن دوربین ترودپت در کنار طراحی تمام صفحه آیفون ایکس به وجود آمده بود.

همین مسئله باعث شده بود تا بسیاری از خبرگزاری‌های فعال در حوزه فناوری ادعا کنند که اپل تصمیم دارد تا آیفون‌های 2018 را با فرورفتگی کوچک‌تر درست کند. این در حالی است که برخی از تحلیلگران نظیر مینگ چی کو در آخرین گزارش‌های خود علاوه بر تأکید بر عرضه سه مدل آیفون در سال جدید میلادی، اعلام کرده‌اند که این کمپانی در سال جدید توان کوچک‌تر تولید کردن ناچ یا همان فرورفتگی بالای آیفون‌ها را ندارد.

با این حال خبرگزاری کره‌ای ET News به تازگی ادعا کرده است کهاطلاعاتی در مورد آیفون‌های 2019 به دست آورده است که نشان می‌دهد که اپل برنامه‌ای ویژه برای طراحی تلفن‌های هوشمند عرضه شده در این سال دارد. این خبرگزاری ادعا کرده که اطلاعات خود را از یک منبع آگاه و ناشناس در زنجیره‌های تأمین قطعات آیفون در چین به دست آورده است.

این منبع اطلاعات اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا با روش‌هایی هوشمندانه، «از شر ناچ بالای نمایشگر آیفون خلاص شود» بر همین اساس، پیش بینی‌ها، حاکی از آن است که اپل در سال 2019 تصمیم دارد تا دوربین ترودپت را در پشت نمایشگرهای اولد جای دهد تا حضور طراحی تمام صفحه و بدون حاشیه آیفون‌ها باعث حضور فرورفتگی یا ناچ در قسمت بالایی نمایشگر آیفون‌ها نشود.

علاوه بر این، منبع اطلاعاتی یاد شده اعلام کرده که اپل در سال 2018 میلادی همچنان از همان طراحی سال گذشته استفاده خواهد کرد و اندازه ناچ را تغییر نخواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420