لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

3 نکته مهم در مورد هوم پاد که باید پیش از خرید آن بدانید

3 نکته مهم در مورد هوم پاد که باید پیش از خرید آن بدانید

هوم پاد به تازگی عرضه شده است و کاربران در حال تست قابلیت‌های نهفته در آن هستند. در این میان مجله تایم مطلبی در مورد 3 نکته مهم در هوم پاد نوشته است.

بر اساس ادعای اپل، هوم پاد یک اسپیکر هوشمند با قابلیت پخش صدای 360 درجه در محیط خانه و اتاق است که می‌تواند با اتصال به حساب کاربری اپل، موسیقی و محتوای صوتی گوناگون را پخش کند. هوم پاد به صورت پیش‌فرض مجهز به دستیار هوشمند صوتی سیری است و می‌تواند از طریق آن، دستورهای صوتی کاربران را پاسخ دهد و کارهای گوناگون را اجرا کند.

همچنین هوم پاد از طریق اپلیکیشن Home در iOS کنترل می‌شود که همین مسئله نشان می‌دهد که این اسپیکر هوشمند، در حقیقت به عنوان عنصری مرکزی برای خانه‌های هوشمند است و می‌تواند با دستورهای مختلف صوتی، تجهیزات اتوماسیون سازی خانه نظیر چراغ‌های هوشمند، قفل درها، سیستم صوتی و تصویری خانه و همچنین سیستم گرمایش و سرمایش خانه را کنترل کند.

در این میان مجله تایم بر این باور است که هوم پاد دارای 3 نکته مهم است که تمام خریداران این محصولات باید پیش از خرید در مورد آن آگاه باشند.

1.سیری یک دی جی فوق‌العاده است

هوم پاد به لطف هوش مصنوعی به کار رفته در سیری می‌تواند موسیقی‌های مورد علاقه شما را تشخیص دهد و بر اساس آن آهنگ‌هایی که دوست دارید را پخش کند. در حقیقت پس از مدتی استفاده از هوم پاد به همراه سیری و همچنین سرویس پخش موسیقی Apple Music، دیگر نیاز به انتخاب تک‌تک موسیقی‌های خود نخواهید داشت.

به طور کل سیری سلیقه موسیقی شما را یاد خواهد گرفت و بر اساس آن آهنگ‌هایی را پخش می‌کند که شما آن‌ها را دوست خواهید داشت. این قابلیت در حقیقت مسئله‌ای است که محصولات مشابه هوم پاد، نظیر گوگل هوم و آمازون اکو در ارائه آن شکست خورده‌اند.

2.سیری همچنان در آیفون کارآمدتر خواهد بود

با وجود اینکه سیری در هوم پاد ارائه شده است، اما این دستیار هوشمند کارای قابل توجهی در هوم پاد ندارد. سیری در آیفون می‌تواند موارد مختلفی نظیر برقراری تماس، انتقال پول به مخاطبین و کارهایی از این دست را انجام دهد. این در حالی است که دستیار صوتی تعبیه شده در هوم پاد بیشتر برای کنترل تجهیزات هوشمند سازی خانه و همچنین پخش موسیقی توسعه یافته است.

3.هوم پاد صدایی فوق‌العاده دارد

در حقیقت هوم پاد یک ماشین اختصاصی برای پخش موسیقی است، هدف اصلی اپل نیز برای توسعه و تولید آن نیز همین مسئله است. سیری صدایی فوق‌العاده دارد و در رقابت با محصولات مشابه خود، یعنی اسپیکرهای 360 درجه به طور کاملاً موفق عمل می‌کند. به طور کل، اپل با تولید هوم پاد ثابت کرده است که در ساخت یک ابزار صوتی به همراه یک دستیار هوشمند کاملاً موفق بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420