لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا فیس آیدی با گذشت زمان هوشمندتر می‌شود؟

آیا فیس آیدی با گذشت زمان هوشمندتر می‌شود؟

 نزدیک به چهار ماه از عرضه نهایی و عمومی آیفون ایکس به همراه فیس آیدی می‌گذرد و حالا کاربران این تلفن هوشمند می‌توانند قدرت و امنیت آن را به لطف فیس آیدی درک کنند.

در زمان معرفی فیس آیدی به همراه آیفون ایکس در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر، فیل شیلر و کریگ فدریگی از مدیران ارشد اپل ادعا کردند که این سیستم احراز هویت بیومتریک با گذشت زمان و افزایش تعداد اسکن‌های گرفته شده از صورت کاربر دقت بیشتری پیدا می‌کند. اپل در حقیقت ادعا کرده که فیس آیدی صورت کاربر را یاد می‌گیرد تا با تغییر چهره در شرایط مختلف به دلایل گوناگون، همچنان پاسخگو باشد.

در این میان، بسیاری از کاربران آیفون ایکس نزدیک به 4 ماه است که از آیفون ایکس و سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره آن استفاده کرده‌اند. همین مسئله می‌تواند یک تست اعتبار سنجی از دقت و امنیت فیس آیدی باشد.

برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که فیس آیدی در 20 تا 30 درصد مواقع در اسکن صورت آن‌ها به اشتباه میافتد و از طرف دیگر برخی دیگر اعلام کرده‌اند که فیس آیدی همانند تاچ آیدی از دقت بسیار بالایی برخوردار است و در بیشتر مواقع پاسخگوی کارهای روزمره است.

در این میان، وب سایت 9to5mac یک نظر سنجی میان کاربران آیفون ایکس به راه انداخته و طی آن از میزان امنیت و دقت آیفون ایکس پرسیده است. این وب سایت از کاربران پرسیده است که آیا فیس آیدی ارائه شده در آیفون ایکس، با استفاده طولانی مدت بهبود داشته است یا خیر؟

در پاسخ به این سؤال، نزدیک به 46 درصد از کاربران اعلام کرده‌اند که بهبود کیفیت کار با فیس آیدی را در گذر زمان احساس کرده‌اند. از طرفی 36 درصد بر این باور هستند که دقت این سیستم احراز هویت با گذر زمان تغییری نداشته است و همچنان با همان کیفیت سابق کار می‌کند.

جالب اینجا است که 9 درصد از کاربرانی که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند؛ اعلام داشته‌اند که فیس آیدی در گذر زمان دقتش را از دست می‌دهد و در عین حال 9 درصد از کاربران دیگر نیز هیچ ادعایی در این نظر سنجی نداشته‌اند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420