لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Hey iPhone فراخوانی جدید سیری در دستگاه‌های اپل

Hey iPhone فراخوانی جدید سیری در دستگاه‌های اپل

 یکی از مشکلاتی که از زمان عرضه هوم پاد تا به امروز برای کاربران به وجود آمده، مربوط به فراخوانی سیری در دستگاهی خاص می‌شود.

به طور پیش‌فرض سیری با گفتنی عبارت Hey Siri فراخوانی می‌شود و آماده دریافت دستورهای صوتی خواهد بود. با این حال کاربران نمی‌توانند مشخص کنند که سیری در کدام یک از دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل فراخوانی شود و شروع به انجام کارهای مختلف کند.

در این میان یکی از تحلیلگران پیشنهاد جالبی را مطرح کرده است که ممکن است در آینده‌ای نزدیک برای دستگاه‌های تولید شده توسط اپل که مجهز به سیری هستند، موجود شود. این کاربر، در پیشنهاد خود توضیح داده که کاربران می‌توانند به جای گفتن عبارت Hey Siri، نام دستگاه خود را برای فراخوانی این دستیار صوتی هوشمند عنوان کنند.

برای مثال کاربران برای فراخوانی سیری در آیفون بتوانند از عبارت Hey iPhone استفاده کنند و یا در آیپد عبارت Hey iPad را بگویند. این مسئله برای عبارت‌هایی نظیر Hey Watch و Hey Mac یا Hey HomePod نیز قابل استفاده خواهد بود تا استفاده از دستیار هوشمند سیری در دستگاه‌های مختلف اپل بهبود یابد.

تا به امروز اپل برای رفع این مشکل تمهیداتی در نظر گرفته است؛ برای مثال قرار دادن آیفون یا آیپد به صورت وارونه می‌تواند سیری را در آن‌ها غیرفعال کند. با این حال در صورت روشن بودن یک کامپیوتر مک و هوم پاد به صورت هم زمان در یک اتاق، عبارت Hey Siri ممکن است در هر دو دستگاه دستیار صوتی سیری را فعال کند.

عنوان کننده این پیشنهاد، ایده خود را برای مدیران اپل نیز ارسال کرده است ولی هنوز اپل به طور رسمی به آن واکنشی نشان نداده است. البته باید در نظر گرفت که در صورت وجود دو آیفون در یک اتاق عبارت Hey Siri همچنان هر دو دستگاه را فراخوانی خواهد کرد.

پیش از این نیز اپل اعلام کرده بود که سیری در آینده‌ای نزدیک خواهد توانست صدای کاربر و صاحب اصلی دستگاه را از دیگر کاربران تشخیص دهد و از طریق آن دستگاه‌ها را فعال خواهد کرد که در کنار این قابلیت احتمالی می‌تواند امکان اشتباه در فراخوانی سیری را کاهش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420