لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک افسر پلیس در آمریکا به جرم دزدیدن ایرپادز متهم شد!

یک افسر پلیس در آمریکا به جرم دزدیدن ایرپادز متهم شد!

 ایرپادهای بی‌سیم اپل یکی از محبوب‌ترین و با ارزش‌ترین محصولات دنیای امروز هستند؛ با این حال، این محصول ارزش از دست دادن شغل و بی‌کاری، آن هم برای یک افسر پلیس را ندارد.

اخیراً یک افسر پلیس در نیواورلئان آمریکا به جرم دزدیدن یک جفت ایرپاد بی‌سیم زیر انگشت اتهام قرار گرفته است. بر اساس گزارش پلیس و کارمندان اپل استور نیواورلئان، یک افسر پلیس بیست و چهار ساله روز دوشنبه با یونیفرم رسمی وارد یک اپل استور رسمی می‌شود و از کارمندان Genius Bar درخواست ارائه خدمات تعویض باتری آیفون را می‌کند.

وی در نهایت پس از پایان یافتن خدمات تعویض باتری آیفون، به همراه یک جفت ایرپاد بی‌سیم از اپل استور خارج می‌شود در حالی که هزینه‌ای برای ایرپادها پرداخت نکرده بود. کارمندان اپل استور پس از ترک این افسر پلیس، اطلاعات وی را از طریق آیفون تعمیر شده او پیدا می‌کنند و با مرکز پلیس تماس می‌گیرند.

حالا به نظر می‌رسد که این خانم پلیس در خطر از دست دادن شغل خود به اتهام دزدی افتاده است. با این حال هنوز معلوم نیست که این اقدام افسر پلیس، یک سو تفاهم بوده و یا او به صورت عمدی اقدام به دزدی ایرپادها کرده است.

پلیس نیواورلئان در حال بررسی این مسئله است و هنوز تصمیم‌های نهایی خود برای این پرونده را اعلام نکرده است. با این حال پلیس بر این باور است که اتفاق یاد شده به طور کامل یک سو تفاهم بوده است و کارمندان اپل استور به اشتباه به این افسر پلیس، اتهام دزدی زده‌اند.

گفتنی است که ایرپادهای بی‌سیم اپل 159 دلار قیمت دارند. به همین دلیل احتمال دزدیدن این محصول، آن هم از یک افسر پلیس آمریکا بعید به نظر می‌رسد. در این میان باید یادآور شد که قیمت این محصول در مقایسه با محصولات مشابه تولید شده توسط دیگر کمپانی‌ها، گران‌تر است.

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420