لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل چه نامی برای هدفون خود انتخاب می‌کند؟

اپل چه نامی برای هدفون خود انتخاب می‌کند؟

 شایعات جدید همواره روی تولید یک هدفون با کیفیت و قدرتمند توسط اپل تأکید دارند. بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا پایان سال جاری میلادی یک هدفون هوشمند و با کیفیت را تولید و عرضه کند.

از طرفی بسیاری از تحلیلگران نظیر مینگ چی کو بر این باور هستند که اپل تصمیم دارد تا این محصول را به عنوان یک هدفون رده بالا و با کیفیت به دنیا معرفی کند و با برندهای شناخته شده در این زمینه نظیر Bose رقابت کند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از افراد حدس و گمان‌های مختلفی را در مورد نحوه ساخت، نوع طراحی و نام گذاری این محصول داشته باشند.

تا پیش از این اپل با تولید ایرپادز توانست توجه زیادی را به خود جلب کند و بتواند با شرکت‌های تولید کننده محصولات صوتی مختلف رقابت کند. اما حالا سؤال این است که نسخه رو گوشی ایرپادز چه نامی خواهد داشت؟

پیش از عرضه ایرپادز نیز اپل همواره از نام Pod به عنوان پسوند برای نام گذاری محصولات صوتی خود استفاده کرده بود. Pod در حقیقت سفینه‌های کوچک سفید رنگی بودند که در فیلم ۲۰۰۱: ادیسه فضایی از آن‌ها یاد شده بود. همین مسئله ایده اصلی تولید محصولاتی نظیر iPod، Home Pod و EarPod بود. در این میان حدس و گمان‌های جدید بیشتر بر این تأکید دارند که اپل هدفون جدید خود را حتماً با این پسوند نام گذاری می‌کند.

نام‌هایی نظیر هدپادز – HeadPods، ایرفونز – AirPhones، اپل هدفونز – Apple Headphones، ایرپادز اکستریم -AirPods Extreme ، ایرپادز پرو – Airpods Pro از جمله مواردی هستند که توسط برخی از کاربران و تحلیل گران حدس زده شده‌اند.

نکته قابل توجه این اسامی این است که هنوز معلوم نیست که اپل تصمیم دارد تا از نام AirPods در این محصول استفاده کند و آن را به عنوان نسخه بزرگ‌تر، حرفه‌ای‌تر و با کیفیت‌تر ایرپادز معرفی کند یا خیر.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420