لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سرویس iTunes LP را متوقف می‌کند

اپل سرویس iTunes LP را متوقف می‌کند

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از وب سایت The Verge، شرکت اپل تصمیم دارد تا سرویس iTunes LP را تا پایان ماه جاری میلادی متوقف کند.

سرویس iTunes LP که تا پیش از این برای کاربران آیتیونز ارائه می‌شد، امکان خرید محصولات دیجیتالی به صورت باندل شده را ارائه می‌داد. باندل‌های فروخته شده در این سرویس شامل آلبوم موسیقی به همراه ترک‌های اضافه، نوشته‌ها و ویدیوهای مربوط به آن آلبوم یا هنرمند بود.

The Verge ادعا می‌کند که این اطلاعات را از طریق ایمیل‌های داخلی مدیران اپل به دست آورده است و این کمپانی تصمیم دارد تا سرویس iTunes LP را تا پایان ماه مارس 2018 متوقف کند. iTunes LP در حالی متوقف می‌شود که مشتریانی که محصولات این سرویس را خریداری کرده‌اند همچنان امکان دسترسی و دانلود محصولات دیجیتالی خریداری شده خود را دارند.

با اتمام ارائه خدمات iTunes LP، کاربران دیگر قادر به خریداری باندل‌های موسیقی مرتبط با این سرویس نیستند. این سرویس از آنجایی که تعداد کاربران کمی داشت و نتوانست توجه زیادی از کاربران را به خود جلب کند، از طرف اپل متوقف می‌شود.

iTunes LP هرگز به عنوان یکی از سرویس‌های قابل توجه اپل شناخته نشده بود و همین مسئله باعث شده تا اپل به جای ارائه خدمات مربوط به آن، تصمیم به ارائه خدمات و سرویس‌های بهتر بگیرد.

اپل در چند سال گذشته بیشتر روی افزایش کیفیت سرویس اپل موزیک تمرکز کرده است و همین مسئله باعث شده تا دیگر بخش‌های خدماتی آیتیونز با کم توجهی این شرکت مواجه شوند. علاوه بر اپل موزیک، اپل تصمیم دارد تا سرویس آیتیونز را به عنوان یک نرم افزار اختصاصی برای ارائه پخش موسیقی و محتوای ویدیویی نظیر فیلم‌ها و سریال‌ها در دستگاه‌های دسکتاپ و همچنین ست آپ باکس اپل تی وی معرفی کند.

از طرف دیگر اپل تصمیم دارد تا اپل موزیک را با کیفیت بهتری برای دستگاه‌های همراه، نظیر آیفون، تلفن‌های هوشمند اندرویدی، آیپد و آیپاد تاچ توسعه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420