لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

7 ترفند کاربردی برای استفاده از سیری

7 ترفند کاربردی برای استفاده از سیری

 دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی اپل هم زمان با عرضه آیفون 4 با عنوان سیری به دنیا معرفی شد. این دستیار صوتی هوشمند قرار بود با فرمان‌های مختلف کارهای گوناگونی را برای کاربران انجام دهد.

در حقیقت سیری در طی چند سال گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است تا بتواند پاسخگوی کارهای بیشتری باشد. از طرف دیگر، اپل با تولید هوم پاد تلاش کرده تا این دستیار هوشمند را کاربردی‌تر کند. مدیران اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال گذشته اعلام کردند که سیری در آپدیت‌های جدید صدای طبیعی‌تری پیدا کرده است و از این پس می‌تواند کارهای بیشتری را انجام دهد.

در این میان دستورهای صوتی زیادی هستند که می‌توانند کار با آیفون را بدون نیاز به در دست داشتن گوشی انجام دهد. در این مطلب سعی داریم تا 7 مورد از ترفندهای کاربردی سیری را معرفی کنیم:

  • 1.برقراری تماس ارسال پیام

برای تماس گرفتن با افرادی که لیست مخاطبینتان ذخیره کرده‌اید، نیازی به برداشتن آیفون ندارید، کافی است با دستور Hey Siri دستیار صوتی گوشی را فراخوانی کنید و سپس با دستور Call Somebody اقدام به برقراری تماس صوتی کنید.

  • 2.استفاده از Raise to Speak

بسیاری از افراد برای فراخوانی سیری دکمه هوم را برای 2 ثانیه نگه می‌دارند. این در حالی است که روش آسان‌تر آن Raise to Speak است که از طریق آن می‌توانید به محض اینکه آیفون را روی گوش خود قرار می‌دهید، می‌توانید با سیری حرف بزنید. برای انجام این کار کافی است تنظیمات Raise to Speak را از طریق Settings > General > Siri فعال کنید.

  • 3.تنظیمات مخاطبین

شما می‌توانید با سیری در مورد رابطه خود با مخاطبین صحبت کنید. سیری دوستان و اعضای خانواده شما را به خاطر می‌سپارد. برای مثال می‌توانید به سیری جمله Joe Bob is my brother را بگویید تا با دستور Call My Brother با بردار شما تماس بگیرد.

  • 4.تنظیمات تلفظ نام‌ها

سیری می‌تواند بر اساس تنظیم‌های فونتیک تلفظ نام‌های مختلف را تشخیص دهد. برای این کار به مخاطبین خود بروید و فرد مورد نظرتان که سیری نام او را به درستی تلفظ نمی‌کند را پیدا کنید و دکمه Edit را بزنید و نام او را بر اساس فیلد فونتیک در بخش Phonetic First Name و Phonetic Last Name تغییر دهید.

  • 5.تنظیم تقویم

سیری می‌تواند رویدادهای شما در تقویم را تغییر دهد. برای مثال می‌توانید برای تنظیم یک قرار دیدار جمله Schedule a meeting for tomorrow را به سیری بگویید. برای مثال: Schedule a meeting with Joe Bob tomorrow at 11a.m

  • 6.ارسال پیام

ارسال پیام با سیری همانند برقراری تماس است و کافی است با جمله‌هایی نظیر Tell Joe Bob I’ll be 20 minutes late سیری را وادار به ارسال پیام‌های متنی کنید. گفتنی است که سیری فعلاً از زبان فارسی برای این کار پشتیبانی نمی‌کند.

  • 7.ایمیل

ارسال ایمیل نیز همانند مورد قبلی است، شما می‌توانید با جمله‌های مشابه به افراد مختلف ایمیل بزنید. علاوه بر این، عبارت Check Email نیز می‌تواند ایمیل‌های شما را با صدای بلند برای شما بخواند. به طور کل روند ارسال ایمیل با سیری به صورت زیر است:

Send email to <name> about <subject> and say <message body>

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373