لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استارت آپ‌های امنیتی قفل آیفون را شکستند

استارت آپ‌های امنیتی قفل آیفون را شکستند

 دو استارت آپ فعال در حوزه امنیت دیجیتال به تازگی اعلام کرده‌اند که موفق به شکست قفل آیفون شده‌اند.

کمپانی Shadowy که نزدیک به دو هفته پیش اعلام کرده بود که توانسته به کدهای داخلی iOS 11 نفوذ کند، حالا ادعا کرده که توان شکست قفل تلفن‌های هوشمند آیفون را دارد و در ازای دریافت مبلغی مشخص، اطلاعات داخلی آیفون‌ها را برای سازمان‌های امنیتی فاش می‌کند.

در این میان بسیاری از نهادهای امنیتی کشورهای مختلف، به ویژه آمریکا خواستار شکست قفل آیفون مجرمین و همچنین دستیابی به اطلاعات آن هستند. همین مسئله باعث شد تا نهادهای دولتی آمریکا برای ارائه روشی کارآمد برای شکستن قفل آیفون‌ها، مبلغ زیادی را به عنوان جایزه تعیین کند.

در این میان کمپانی Grayshift اقدام به ارائه ابزاری برای شکستن قفل آیفون‌ها و آیپدها کرده است. این کمپانی برای فروش این ابزار 15000 دلار هزینه دریافت خواهد کرد. در این میان Grayshift هنوز در مورد روش به کار رفته برای نفوذ به آیفون‌ها توضیحی ارائه نداده است و معلوم نیست که این کمپانی چگونه موفق به نفوذ در آیفون‌ها شده است. با این حال این کمپانی ادعا کرده که به تمامی قفل‌های 4 و 6 رقمه به راحتی نفوذ خواهد کرد.

اما حالا کمپانی‌ یاد شده به لطف ابزارهایی نظیر GrayKey موفق شده‌اند تا قفل آیفون‌ها و آیپدهای مبتنی بر iOS 10 و iOS 11 را بشکانند و به اطلاعات آن دسترسی داشته باشند. این روش در حقیقت روی تمامی دستگاه‌های جدید تولید شده توسط اپل قابل انجام است. بر همین اساس، شرکت‌های تولید کننده ابزارهای نفوذی ادعا کرده‌اند که دستگاه‌های اپل از آیفون 5 اس و آیپد ایر به بعد با استفاده از این روش‌ها آسیب پذیر خواهند بود.

در این میان، اپل به طور رسمی در مورد این مسئله ادعایی نکرده است و هنوز معلوم نیست که این کمپانی قرار است چه روشی برای مقابله با این ابزارها و روش‌های نفوذی به کار گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373