لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون 50 دلاری برای فروشگاه مالزیایی دردسر آفرید

فروش آیفون 50 دلاری برای فروشگاه مالزیایی دردسر آفرید

 یک نمایندگی فروش اپل در مالزی به دلیل اقدام به فروش آیفون با قیمت 50 دلار با چالش‌هایی استثنایی مواجه شد.

این نمایندگی فروش تصمیم داشت تا آیفون‌هایش را با قیمت 50 دلار به خریداران بفروشد، اما افزایش جمعیت و تشکیل صف طولانی در مقابل این فروشگاه باعث شد تا در نهایت مدیران آن، مراسم فروش ویژه خود را لغو کند.

بر اساس گزارش‌ها این فروشگاه در یک پاساژ قرار داشته و در روز فروش ویژه، بیش از هزار و صد نفر روبروی آن صف کشیده بودند و باعث ایجاد اختلال در برای پاساژ و دیگر فروشگاه‌های اطراف شده بودند. این فروشگاه در تبلیغات خود اعلام کرده بود که تصمیم به برگزاری مراسم فروش ویژه دارد که طی آن قرار است محصولاتی نظیر آیفون 5S، آیفون 7، آیپد مینی، آیپد پرو، اپل تی وی، مک بوک، آیمک و آیپاد تاچ را با قیمت‌هایی ویژه به فروش برساند.

در ادامه تبلیغات این فروشگاه آمده بود که به 10 نفر اولی که به فروشگاه وارد شوند، آیفون 5 اس با قیمت 50 دلار فروخته می‌شود. علاوه بر این، پیشنهاد ویژه برای محصولات دیگر نظیر آیپد و مک بوک نیز به صورت محدود وجود داشته است. گفتنی است که محصولات جدید اپل نظیر آیفون ایکس و مک بوک‌های 2017 نیز شامل تخفیف‌های ویژه‌ای می‌شدند که با لغو شدن این مراسم، فروخته نشدند.

هجوم جمعیت خریداران برای صف کشیدن در برابر این فروشگاه باعث شد تا مدیران آن تصمیم دیگری بگیرند. در حقیقت بسیاری از افراد، 19 ساعت پیش از شروع فروش ویژه ‌این فروشگاه، مقابل درهای آن صف کشیده بودند که همین مسئله باعث شد تا این نمایندگی فروش تصمیم به لغو مراسم فروش ویژه خود بگیرد.

گفتنی است که این نمایندگی فروش، به صورت رسمی از طرف اپل تائید نشده بود و تنها از طریق واردات محصولات اپل اقدام به فروش آن‌ها می‌کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373