لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار اسپاتیفای به کاربرانی که از نسخه مود شده استفاده می‌کنند: حساب‌تان مسدود می‌شود!

هشدار اسپاتیفای به کاربرانی که از نسخه مود شده استفاده می‌کنند: حساب‌تان مسدود می‌شود!

سرویس اسپاتیفای به تازگی اعلام کرده که در حال نظارت روی فعالیت کاربران است تا افرادی را که از نسخه مود شده اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده می‌کنند را شناسایی کند.

بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده توسط وب سایت Torrent Freak، حساب کاربری افرادی که از نسخه مود شده اسپاتیفای استفاده می‌کنند در حال مسدود شدن است و اسپاتیفای این مسئله را از طریق ایمیل به آن‌ها اعلام می‌کند.

در چند روز گذشته نسخه‌ای پایدار از اسپاتیفای مود شده برای اندروید و iOS منتشر شد که به کاربران با حساب کاربری رایگان، امکان استفاده از برخی قابلیت‌های نسخه پریمیوم را می‌داد. نسخه مود شده حساب کاربران رایگان را به پریمیوم تغییر نمی‌داد، اما به آن‌ها امکان استفاده از برخی قابلیت‌ها نظیر پخش موسیقی‌ها خارج از حالت Shuffle Only را می‌داد و کاربران همچنان امکان دانلود موسیقی‌ها را نداشتند.

گفتنی است که نسخه مود شده اسپاتیفای تا پیش از این نیز در استورهای متفرقه اندروید و iOS وجود داشت، اما نسخه‌ای که اخیراً منتشر شده، بیشترین پایداری را داشته است.

اما حالا اسپاتیفای حساب کاربرانی را که از نسخه مود شده این اپلیکیشن در دستگاه خود استفاده کنند، را مسدود می‌کند و طی یک ایمیل به آن‌ها اعلام می‌کند که تنها در صورت استفاده از نسخه قانونی ارائه شده در پلی استور و اپ استور امکان بازیابی حساب کاربری خود را دارند.

اسپاتیفای حساب‌های کاربری متخلف را به طور کامل مسدود نمی‌کند و کاربران با بازگشت به اپلیکیشن قانونی این سرویس می‌توانند برای بار دیگر به اکانت خود دسترسی داشته باشند.

با وجود اینکه اسپاتیفای مود شده برای iOS نیز منتشر شده اما تعداد کاربران دستگاه‌های اندرویدی که از این نسخه استفاده می‌کنند بیشتر بوده است و به همین دلیل بیشترین نگرانی توسعه دهندگان اسپاتیفای متوجه پلتفرم اندروید است. دلیل این مسئله این است که اندروید محدودیت‌های قانونی iOS را ندارد و کاربران این سیستم عامل به راحتی می‌توانند به استورهای متفرقه و غیر قانونی دسترسی داشته باشند.

برای خرید حساب کاربری پریمیوم اسپاتیفای به این لینک مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420