لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات تازه‌ای از هدفون اپل فاش شد

اطلاعات تازه‌ای از هدفون اپل فاش شد

 بر اساس گزارش‌ها، پس از کسب موفقیت تجاری ایرپادز، شرکت اپل تصمیم دارد تا یک هدفون رو گوشی را با برند خود تولید کند.

این شایعات که حدود یک ماه پیش منتشر شده بود، ادعا می‌کردند که محصول صوتی جدید اپل با برند خود این کمپانی تولید خواهد شد و بخش از مجموعه لوازم جانبی بیتس به حساب نخواهد آمد. در ادامه این گزارش‌ها آمده بود که اپل تصمیم دارد تا این محصول را برای عرضه در سه ماهه پایانی سال 2018 آماده کند.

اما حالا خبرگزاری بلومبرگ به نقل از مینگ چی کو، تحلیل گر بنیاد KGI اطلاعات جدیدی در مورد این هدفون رو گوشی منتشر کرده است. بر اساس ادعای مینگ چی کو، اپل تصمیم دارد تا از جدیدترین فناوری برای ارائه قابلیت حذف نویز استفاده خواهد کرد.

بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا از تکنولوژی‌هایی که تا پیش از این شرکت‌های بزرگ تولید کننده هدفون‌های با کیفیت نظیر Boseو Beats استفاده می‌کردند، بهره ببرد و کیفیت صدای پخش شده از هدفون برند خود را افزایش دهد.

مینگ چی کو بر این باور است که اپل تصمیم دارد تا با تولید این محصول با شرکت‌های تولید کننده محصولات رده بالا رقابت کند. به همین دلیل وی پیش بینی کرده که قیمت این هدفون نسبت به محصولات مشابه در بازار کمی گران‌تر باشد. مینگ چی کو ادعا کرده که اپل تصمیم دارد تا قیمت نهایی این محصول را بالاتر از هدفون Studio3 برند بیتس معرفی کند.

تا پیش از این، اپل با تصاحب برند بیتس، وارد بازار تولید کنندگان هدفون‌ها و محصولات صوتی شده بود. اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم دارد تا با ارائه محصولی از برند خود، توجه خریداران و بازار را به سمت برند اپل جلب کند.

بر همین اساس، پیش بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک اپل با حذف برند بیتس، تمامی محصولات این کمپانی را با برند خود تولید و عرضه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373