لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییر مکان میکروفون آیپد نسل 5 به کنار دوربین همانند آیفون 5

تغییر مکان میکروفون آیپد نسل 5 به کنار دوربین همانند آیفون 5

 

بنا بر گزارش های به دست آمده از منبعی ناشناس، تمام سایز های بعدی آیپد اپل تا پایان سال 2013 بعد از رونمایی از آیفون نسل بعدی اپل معرفی خواهد شد و در کنار آن، خبر هایی از تغییر مکان میکروفون آیپد نسل 5 به کنار دوربین حکایت دارند.

جزییات بیشتر این خبر توسط وبلاگ ژاپنی  Macotakara در روز پنچشنبه ، این طور نشان می دهد که زمان رونمایی از آیپد نسل 5 پس از انتشار آیفون 5S اپل وجود خواهد داشت. این منبع تایید کرده که آیفون بعدی اپل حدود ماه های سپتامبر به بازار عرضه می شود. اگر این خبر ها صحت داشته باشد با گذشت یک سال از فروش آیفون 5 ، آیفون 5S وارد چرخه فروش می گردد.

همان طور که اشاره داشتیم محل قرار گیری میکروفون آیپد 9.7 اینچی نسل بعدی در قسمت پشت، در کنار دوربین قرار می گیرد همانند آیفون 5. این گزارش به این نکته نیز اشاره دارد که نمونه های اولیه از آیپد مینی نیز شامل میکروفن در عقب بوده، اما در محصول نهایی که در ماه اکتبر گذشته معرفی شد جای آن با تغییراتی روبرو شد.

همچنین خبرها و گزارشات اخیر ادعا کرده اند که طراحی آیپد نسل 5 بسیار به آیپد مینی نزدیک است. از جمله می توان به یک قاب نازک تر با لبه هایی گرد تر اشاره داشت که انتظار می رود این تغییرات باعث شود تا دستگاه نسبت به قبل 25 درصد سبکتر و 15 درصد نازکتر شود.

وبسایت خبری دیجی تایمز نیز اعلام نموده که صفحه لمسی نسل پنجم آیپد از نوع “GF2” است که در آن یک لایه شیشه و دو لایه از فیلم ITO بکار گرفته شده که نسبت به نوع بکار رفته در آیپد 4 حاضر اپل، باریک تر و کارآمدتر است. همچنین به منظور کاهش حجم باتری داخلی دستگاه که در حال حاضر بیشتر وزن ایپد را به خود اختصاص داده این تغییرات به اپل اجازه می دهد تا از یک باتری بهتر با قدرتی بیشتر استفاده کند.

 

 appleinsider

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420