لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید اپلیکیشن ویز منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن ویز منتشر شد

 توسعه دهندگان اپلیکیشن مسیریابی محبوب ویز به تازگی آپدیتی جدید برای آن منتشر کرده‌اند. مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در این آپدیت شامل رابط کاربری جدید و بهبود سیستم پیش بینی ترافیک می‌شود.

در نسخه 4.35 اپلیکیشن مسیریابی Waze صفحه مربوط به ترافیک خیابان‌ها دستخوش تغییر شده است تا دسترسی به اطلاعات ترافیکی آسان‌تر شود. ویز از این پس بر اساس مدت زمان طی شده برای یک مسیر، زمان مناسب و دقیق برای حرکت از مبدا را پیش بینی می‌کند.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا زمان دقیق مورد نیاز برای رسیدن به مقصد را تعیین کرده و ویز با استفاده از اعلان‌ها زمان مناسب برای حرکت را به کاربران نشان خواهد داد. علاوه بر این قابلیت که در صفحه نمایش ترافیک‌ها گنجانده شده است، آپدیت یاد شده شامل تغییرات زیادی در زمینه بهبود بازدهی و رفع باگ‌های مختلف داشته است.

ویز یکی از اپلیکیشن‌های مسیریابی محبوب برای آیفون‌ها است که در حقیقت مهم‌ترین رقیب گوگل مپس و اپل مپس به حساب میاید. این اپلیکیشن تخت امتیاز شرکت گوگل کار فعالیت می‌کند.

از مهم‌ترین قابلیت‌های ویز، پیدا کردن سریع‌ترین مسیر برای دور زدن ترافیک‌های سنگین است. همین مسئله باعث شده تا ویز به یکی از مهم‌ترین نرم افزارهای مسیریابی در میان کاربران تلفن‌های هوشمند تبدیل شود. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند موارد مختلف در مسیر نظیر تصادف‌های اتفاق افتاده و مسدود شدن جاده‌ها را بر اساس گزارش کاربران به دیگر افراد نشان دهد و مسیرهای جایگزین را به کاربر نشان دهد.

ویز از این پس با آپدیت جدید خود توان حدس زدن دقیق زمان حرکت از مبدأ برای رسیدن در مقصد مشخص را دارد. این اپلیکیشن همچنین بر اساس زمان بندی‌های مشخص می‌تواند در شرایط مختلف مسیریابی‌های گوناگونی را برای حرکت به سمت مقصد مورد نظر انجام دهد.

گفتنی است که ویز به طور کامل از اسپاتیفای در تلفن هوشمند کاربران پشتیبانی می‌کند تا تلفن هوشمند کاربران را به یک ابزار کاربردی برای مسیریابی و پخش موسیقی در حین رانندگی تبدیل کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420