لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iOS 12 – آی او اس 12 چگونه خواهد بود؟

iOS 12 – آی او اس 12 چگونه خواهد بود؟

طبق رسم هر ساله پیش بینی می‌شود که اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال با عنوان WWDC 2018، از نسخه جدید سیستم عامل خود، یعنی iOS 12 – آی او اس 12 رونمایی کند.

در این میان تحلیلگران پیش بینی‌هایی در مورد iOS 12 – آی او اس 12 منتشر کرده‌اند که بررسی آن‌ها می‌تواند دیدگاه مناسبی از کاربرد محصولات آینده اپل به وجود آورد. بر همین اساس، ویژگی‌های کلیدی iOS 12 – آی او اس 12 توسط بسیاری از افراد حدس زده شده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

1.صفحه هوم Home Screen و صفحه قفل Lock Screen

بررسی تصاویر مفهومی منتشر شده از صفحه هوم احتمالی iOS 12 – آی او اس 12 نشان می‌دهد که اپل در این نسخه تلاش خواهد کرد تا شلوغی‌های iOS 11 را از بین ببرد و محیطی خلوت‌تر را به کاربران آیفون‌ها و آیپدها ارائه دهد تا استفاده روزمره از دستگاه‌های دیجیتالی خسته کننده نباشد.

به همین دلیل اپل بسیاری از موارد ارائه شده در صفحه هوم و صفحه قفل را حذف می‌کند و به جای آن تنها موارد مهم‌تر را نشان می‌دهد. در این میان مواردی نظیر آب و هوا و ساعت در صفحه قفل iOS 12 – آی او اس 12 باقی خواهند ماند. 

2.نوار صدا

اپل احتمالاً نوار تغییر صدا یا همان Sound Bar در iOS 12 – آی او اس 12 را به طور کامل تغییر خواهد داد تا ظاهری زیباتر برای نمایش در دستگاه‌های مجهز به نمایشگر اولد داشته باشد.

3.حالت Guest

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که اپل می‌تواند در نسخه جدید سیستم عامل همراه خود ارائه دهد، شامل حالت مهمان یا همان Guest Mode می‌شود که کاربر با استفاده از آن می‌تواند دستگاه خود را برای مدتی مشخص در اختیار افراد دیگر قرار دهد و در عین حال تمامی اطلاعات شخصی فرد محافظت شود. 

4.نوار اپلیکیشن‌ها

آی او اس 11 به لطف نوار اپلیکیشن‌ها در آیپد توانستن قابلیت چند وظیفه‌ای خوبی داشته باشد. پیش بینی می‌شود اپل در iOS 12 – آی او اس 12 قابلیت‌های کاربردی این نوار را افزایش دهد و رابط کاربری بهتری برای آن در نظر بگیرد.

5.سازگاری بهتر به ناچ – Notch

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا در سال جدید میلادی از 3 تلفن هوشمند رونمایی کند که همگی مجهز به فیس آیدی هستند. ازآنجایی که فیس آیدی مستلزم حضور دوربین ترودپت است، تمامی آیفون‌های 2018 دارای ناچ هستند. به همین دلیل iOS 12 – آی او اس 12 باید سازگاری بهتری با این فرورفتگی داشته باشد و بتواند در بخش‌های کناری ناچ کاربردهای بهتری را ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420