لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با خصوصیات پنهان و عجیب اپل پارک آشنا شوید

با خصوصیات پنهان و عجیب اپل پارک آشنا شوید

 به جرئت می‌توان شرکت اپل را به عنوان نمادی از یک کمپانی موفق در زمینه طراحی و تسهیل روند دسترسی به کارها و موارد گوناگون دانست. اما جالب اینجا است که این خصوصیات شرکت اپل تنها در رابط کاربری نرم افزاری و طراحی سخت افزاری محصولات جای داده نشده است و حتی اپل پارک نیز از این هوش طراحان اپل بهره‌مند ‌است.

یکی از بازدیدکنندگان اپل پارک در حساب توییتر خود از خصوصیات پنهان و عجیب اپل پارک سخن گفته است. این خصوصیات در نگاه اول ممکن است توجه کسی را به خود جلب نکنند؛ با این حال ایده هوشمندانه اپل باعث شده تا این مرکز حقایق جالبی را در خود جای دهد.

در ادامه به برخی از این خصوصیات خواهیم پرداخت:

1.پارکینگ اپل پارک به گونه‌ای هوشمندانه ساخته شده است. اپل به جای استفاده از سطوح شیب دار و رمپ‌ها در بخش پارکینگ، از یک محیط مسطح به عنوان پارکینگ استفاده کرده است. این کار باعث شده تا فضای زمین بیشتری اشغال شود، اما مصرف الکتریسیته به دلیل عدم وجود آسانسور کمتر شود و از طرف دیگر، شرایط برای افراد معلولی که نیاز به صندلی چرخ دار دارند نیز یکسان باشد.
2.درهای خودکار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سنسورهای حرکتی آن‌ها افراد عادی و افراد نیازمند به صندلی چرخ دار را تشخیص دهد، این در حالی است که در بسیاری از ساختمان‌ها نظیر مراکز خرید و فرودگاه‌ها این مسئله رعایت نمی‌شود
3.مسیرهای عبوری برای کارکنان و گردشگران در این مرکز به طور کامل مشخص شده است تا افراد در حین بازدید در این سختمان بزرگ گم نشوند.
4.تمامی بخش‌های مختلف این مرکز دارای سیستم‌های دیجیتالی برای راهنمایی افراد است که می‌تواند اطلاعات مختلف در مورد بخش‌های گوناگون را به افراد نشان دهد
5.اپل پارک انرژی الکتریکی مورد نیاز خود را از سلول‌های خورشیدی ساختمان مرکزی تأمین می‌کند
6.این مجموعه در آینده مجهز به سیستم ارتباطی داخلی خود خواهد شد که در حقیقت همان سیستم ارتباطی 5G است تا به شبکه خارجی وابسته نباشد.
7.درخت‌های داخلی این مجموعه لزوماً کاربرد فضای سبز ندارند و اپل از محصولات و میوه‌های آن‌ها در کافی شاپ و رستوران داخلی خود استفاده می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420