لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌ها چه زمانی به اینترنت 5G مجهز خواهند شد؟

آیفون‌ها چه زمانی به اینترنت 5G مجهز خواهند شد؟

 نسل پنجم شبکه ارتباط همراه به تازگی وارد بازار شده است و حالا بسیاری از اپراتورها در کشورهای مختلف در تلاش هستند تا پشتیبانی از آن در پوشش شبکه‌ای خود ارائه دهند.

در این میان، شرکت‌های مختلفی نظیر اینتل، هواوی و کوالکام به تازگی اطلاعاتی جدید از تلاش برای تولید تراشه‌های مودم 5G برای دستگاه‌های همراه داده‌اند. این شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که مشخصاً تا سال 2019 تمامی تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های همراه خود را مبتنی بر این شبکه ارائه خواهند داد.

در این میان یکی از مهم‌ترین سؤال‌هایی که در مورد اینترنت نسل پنجم همراه به وجود آمده است، این است که اپل به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان، کدام آیفون‌ها را به 5G مجهز می‌کند.

بسیاری از افراد، امیدوارند که اپل آیفون‌های 2018 را که شامل سه مدل تلفن هوشمند خواهد شد را به این فناوری مجهز می‌کند. تا پیش از این شایعات زیادی نیز اعلام کرده بودند که اپل از سال 2015 به طور مداوم در حال تحقیق در زمینه اینترنت 5G در مقر اصلی خود در کوپرتینو بوده است.

این در حالی است که تولید انبوه آیفون‌ها همراه با اینترنت 5G نیازمند آمادگی تأمین کنندگان قطعات این تلفن‌های هوشمند است. اپل به دلیل کشمکش‌های زیاد با کوالکام در سال 2017 تصمیم به همکاری با اینتل در زمینه تأمین قطعات مودم برای آیفون‌ها کرده است.

از طرف دیگر، اینتل اعلام کرده که تراشه‌های مودم خود را در سال 2019 آماده عرضه خواهد کرد. این مسئله می‌تواند عرضه آیفون‌ها با قابلیت اتصال به شبکه همراه نسل پنجم را به تأخیر بی اندازد. بر همین اساس، بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که آیفون‌های 2018 مجهز به این سیستم ارتباطی نخواهند شد و اینترنت 5G تا فصل سوم  2019 به آیفون‌ها نخواهد آمد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373