لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای رسماً شروع به فروختن سهام خود به صورت عمومی کرد

اسپاتیفای رسماً شروع به فروختن سهام خود به صورت عمومی کرد

سرویس موسیقی اسپاتیفای با افزایش تعداد کاربران پریمیوم خود و سوددهی بالا، برای اولین بار اقدام به فروش سهام خود به صورت عمومی کرده است.

اسپاتیفای به تازگی اعلام کرده که تعداد کاربران پریمویم‌اش به دو برابر میزان کاربران اپل موزیک رسیده است و همین مسئله باعث شده تا این شرکت سوئدی برای اولین بار تصمیم به فروش سهام خود در بازار بورس به صورت عمومی بگیرد. بر اساس جدیدترین گزارش CNBC اسپاتیفای در حال حاضر 71 میلیون کاربر پولی دارد. این در حالی است که اپل موزیک به عنوان مهم‌ترین رقیب اسپاتیفای 36 میلیون کاربر دارد.

علاوه بر این، اسپاتیفای بیش از 159 میلیون کاربر فعال دارد. این مسئله نشان می‌دهد که محبوبیت اسپاتیفای بسیار بیشتر از سرویس‌های مشابه است و ارزش این کمپانی به 1 میلیارد دلار رسیده است. همین مسئله در نهایت باعث شده تا اسپاتیفای اقدام به فروش سهام خود به صورت عمومی کند. بر اساس گزارش‌ها درآمد اسپاتیفای در چند سال گذشته روند صعودی بسیار بالایی را تجربه کرده است.

اسپاتیفای در حال حاضر یکی از مهم‌ترین عوامل صنعت موسیقی به حساب میاید که با رضایت بسیار بالایی از هنرمندان و کاربران را به خود جلب کرده است. همین مسئله در نهایت باعث شده تا این سرویس موفقیت بسیار بالایی در چند سال اخیر را شاهد باشد.

اخبار در مورد افزایش درآمد و محبوبیت اسپاتیفای در حالی مطرح شده است که این سرویس توسط بسیاری از محصولات سخت افزاری موجود در بازار نظیر اسپیکرهای هوشمند مبتنی بر دستیارهای صوتی همانند هوم پاد و گوگل هوم پشتیبانی نمی‌شود. با این حال، شواهد نشان می‌دهند که این شرکت تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک از یک محصول سخت افزاری نیز برای کاربران رونمایی کند.

بر همین اساس، اسپاتیفای در آینده‌ای نزدیک تصمیم دارد تا یک اسپیکر اختصاصی و احتمالاً مجهز به یک دستیار صوتی را معرفی و عرضه کند. بر اساس شنیده‌ها، اسپاتیفای در حال رایزنی با مایکروسافت در زمینه ارائه دستیار هوشمند صوتی کورتانا در اسپیکر هوشمند خود است.

برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای و اپل موزیک به این لینک مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420