لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی از آیفون ایکس پلاس منتشر شد

تصاویر مفهومی از آیفون ایکس پلاس منتشر شد

 اوایل هفته گذشته خبرگزاری بلومبرگ گزارشی تحلیلی مبنی بر تصمیم اپل برای تولید و عرضه نسخه پلاس آیفون ایکس با عنوان آیفون ایکس پلاس را منتشر کرد.

بلومبرگ ادعا کرده بود که این اطلاعات را از مینگ چی کو، تحلیلگر بنیاد KGI به دست آورده است که نشان از یک تلفن هوشمند 6.5 اینچی با نمایشگر اولد به عنوان پرچم‌دار آیفون‌های 2018 داشت. در این پیش بینی، مینگ چی کو ادعا کرده بود که اپل به دلیل محدودیت‌های مربوط به اپراتورهای تلفن همراه، آیفون‌های 2018 را با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت تولید می‌کند و همچنین این تلفن هوشمند دارای رنگ طلایی منحصر به فرد خواهد بود.

این ادعاها در نهایت باعث شده تا در روزهای ابتدایی هفته جاری، تصاویری مفهومی از آیفون‌های 2018 در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شود. این تصاویر که توسط حساب کاربری ConceptsiPhone منتشر شده است، نشان دهنده آیفون 5.8 اینچی و 6.5 اینچی اپل در سال 2016 است.

ویدیوی منتشر شده در حقیقت با ایده از تیزر تبلیغاتی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس تولید شده است که با تغییراتی خاص، مشابه حدس و گمان‌ها در مورد آیفون‌های 2018 شده است. این تصاویر مفهومی تمامی موارد ادعا شده در پیش بینی اخیر مینگ چی کو را در خود جای داده‌اند.

بر همین اساس، در ویدیوی یاد شده می‌توان تصویر خشاب دو سیم کارت و همچنین رنگ طلایی انحصاری آیفون 6.5 اینچی را دید.

با وجود این تصاویر هنوز معلوم نیست که اپل تلفن‌های هوشمند جدید خود را چگونه تولید می‌کند. با این حال می‌توان مطمئن بود که در سال جاری میلادی شاهد سه تلفن هوشمند از سری آیفون‌ها در بازه قیمتی متفاوت خواهیم بود. اپل تصمیم دارد تا در سال جدید تلفن‌های هوشمند خود را در رده بندی‌های قیمتی متفاوت تولید کند تا تعداد کاربران اکوسیستم خود و مشخصاً سیستم عامل آی او اس را افزایش دهد.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420