لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس آیدی همچنان پیروز در برابر گلکسی اس 9!

فیس آیدی همچنان پیروز در برابر گلکسی اس 9!

پرچم‌دار جدید سامسونگ به تازگی معرفی شده است و حالا بسیاری از تحلیلگران در حال مقایسه گلکسی اس 9 پلاس با آیفون ایکس هستند.

در این میان مواردی نظیر تست‌های بنچمارک برای مقایسه میزان پردازش این دو تلفن هوشمند و همچنین بررسی‌های دگزومارک برای مقایسه دوربین این دو تلفن هوشمند منتشر شده است که در برخی از موارد نشان از موفقیت آیفون ایکس، و در برخی دیگر از موارد نشان از کیفیت بالاتر گلکسی اس 9 پلاس داشته است.

در این میان یک بررسی دیگر نشان می‌دهد که سیستم تشخیص چهره گلکسی اس 9 همچنان مشکلات امنیتی که تا پیش از این در گلکسی اس 8 نیز وجود داشت را دارد و سامسونگ نتوانسته از لحاظ امنیتی با آیفون ایکس و شرکت اپل رقابت کند.

سیستم احراز هویت بیومتریک مبتنی بر تشخیص چهره پرچم‌دار جدید سامسونگ از همان فناوری به کار رفته در نسل قبلی خود استفاده می‌کند و هیچ تغییری در آن به وجود نیامده است. در حقیقت سامسونگ در این تلفن هوشمند از سخت افزارهای مشابه با دوربین ترودپت استفاده نکرده است.

دوربین ترودپت به کار رفته در آیفون ایکس به طور سه بعدی از صورت صاحب دستگاه نقشه برداری می‌کند و این نقشه برداری در تمامی شرایط مختلف نظیر تاریکی یا نور زیاد می‌تواند صورت کاربر را به درستی تشخیص دهد. علاوه بر این، فیس آیدی صورت کاربر را یاد می‌گیرد تا با تغییر ظاهر صورت کاربر، آیفون ایکس قادر به تشخیص صاحب خود باشد.

این در حالی است که سامسونگ در تولید نسل جدید تلفن هوشمند خود از این قطعات سخت افزاری استفاده نکرده است و گلکسی اس 9 تنها با تشخیص تصویر چهره کاربر، صاحب دستگاه را تشخیص می‌دهد.

سامسونگ نیز به عنوان تولید کننده این تلفن هوشمند، ناامن بودن این سیستم احراز هویت را تائید کرده است و اعلام داشته که، سیستم تشخیص چهره گلکسی جدید می‌تواند با روش‌هایی هوشمندانه گول بخورد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420