لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عمر مفید کارکرد محصولات اپل چقدر است؟

عمر مفید کارکرد محصولات اپل چقدر است؟

 یکی از سؤالاتی که همیشه در میان کاربران وجود دارد، این است که محصولات اپل تا چه میزان عمر مفید دارند و به طور مشخص تا چه زمانی می‌توانند به طور کامل پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

Horace Dediu، تحلیلگر Asymco به تازگی به این سؤال پاسخ داده است و در یک پروژه تحقیقاتی توانسته یک عدد مشخص برای میزان طول عمر مفید محصولات اپل به دست بیاورد. نتایج این تحقیق مشخصاً برای هر یک از محصولات اپل منتشر نشده است، با این حال اطلاعات به دست آمده از آن یک میزان از متوسط عمر مفید محصولات اپل را نشان می‌دهد که هر نسل از محصولات این کمپانی که در یک دوره زمان مشخص معرفی شده‌اند، تا چند سالِ بعد می‌توانند برای کارکرد روزمره پاسخگو باشند.

نتایج این تحقیق نشان داده است که هر یک از محصولات اپل به طور متوسط دارای 4 سال و سه ماه عمر مفید برای کارکرد هستند. برای مثال، دستگاه‌هایی که در سه ماهه دوم سال 2013 رونمایی شده‌اند، دیگر بازدهی و پاسخگوی مناسب برای کارکرد امروزی را ندارند و از طرف دیگر، قدیمی‌ترین محصولاتی که تا به امروز می‌توانند کارکرد مناسبی برای کارهای روزمره داشته باشند، در سه ماهه پایانی همین سال عرضه شده‌اند.

این تحقیق بر اساس ادعای اخیر تیم کوک انجام شده است. مدیرعامل اجرایی شرکت اپل در آخرین گزارش مالی این شرکت اعلام کرده بود که 1.3 میلیارد دستگاه فعالِ تولید شده توسط اپل در سراسر جهان وجود دارد. این تحقیقات روی تمامی محصولات اصلی اپل شامل کامپیوترهای مک، تلفن‌های هوشمند آیفون، تبلت‌های آیپد و ساعت‌های هوشمند اپل واچ و آیپاد تاچ انجام شده است که به طور متوسط عمر مفید این محصولات را نشان می‌دهد.

باید توجه داشت که مدت زمان 4 سال و سه ماه یاد شده، در حقیقت متوسط عمر مقید کارکرد این محصولات است و ممکن است برای برخی از محصولات این مقدار بیشتر و یا کمتر باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420