لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

MWC 2018 شاهد یک گوشی اندرویدی برای کودکان بود!

MWC 2018 شاهد یک گوشی اندرویدی برای کودکان بود!

 شرکت EscudoWeb در جریان کنفرانس جهانی موبایل در سال جاری میلادی، از پروژه جدید خود برای ساخت یک تلفن هوشمند برای کودکان رونمایی کرد.

این شرکت اسپانیایی تصمیم دارد تا یک تلفن هوشمند را با خصوصیات منحصر به فرد برای کودکان تولید کند که والدین از طریق تلفن‌های هوشمند خود بتوانند روند فعالیت کودکان را زیر نظر داشته باشند و بر اساس آن زمان کارکرد و متوسط استفاده روزانه از تلفن هوشمند را کنترل کنند.

تلفن هوشمند جدید قرار است برای سرگرمی کودکان و استفاده آن برای اجرای بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و به هیچ وجه در مورد ارائه مسائل آموزشی در آن سخنی به میان نیامده است.

تلفن هوشمند برای کودکان در حالی رونمایی شده است که از چند ماه پیش برخی از سهام داران اپل از این شرکت درخواست کرده بودند تا تمهیدات ویژه‌ای را برای عدم اعتیاد کودکان و نوجوانان به این دستگاه‌های الکترونیکی در نظر بگیرد.

اپل نیز در پاسخ به این درخواست‌ها، اعلام کرده بود که اپل در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک، محدودیت‌هایی نرم افزاری را از طریق آپدیت‌های آی او اس در نظر بگیرد که والدین به طور کامل روی زمان فعالیت کودکان و همچنین محتوای دریافتی آنان نظارت داشته باشند.

اپل تصمیم دارد تا با این کار، از اعتیاد کاربران نوجوان به این دستگاه‌های الکترونیکی بکاهد این در حالی است که شرکت‌های توسعه دهنده تلفن‌های هوشمند اندرویدی تا به امروز هیچ تمهیدات ویژه‌ای را برای این مسئله در نظر نگرفته‌اند و کمپانی EscudoWeb نیز تصمیم گرفته تا یک تلفن هوشمند اندرویدی را مخصوص این دسته از افراد تولید و توسعه دهد.

این محدودیت‌ها قرار است تنها روی کارکرد اپلیکیشن‌ها اعمال شود و والدین روی محتوای دریافتی از طریق این محصولات برای کودکان تسلط کافی نخواهند داشت. این تلفن هوشمند قرار است در نیمه ابتدایی سال 2018 با بازار بیاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420