لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ردیابی ورزش‌های اسکی و اسنوبرد به اپل واچ سری 3 اضافه شد

ردیابی ورزش‌های اسکی و اسنوبرد به اپل واچ سری 3 اضافه شد

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که کاربران اپل واچ سری 3 از این پس می‌توانند این ساعت هوشمند را برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی اسکی و اسنوبرد به کار بگیرند.

بر همین اساس، آپدیت جدید اپلیکیشن‌های snoww، Slopes، Squaw Alpine، Snocru و Ski Tracks برای اپل واچ توانایی ردیابی ورزش‌های جدید را از طریق WatchOS 4.2 دارند. این اپلیکیشن‌ها از این پس می‌توانند موارد زیر را برای کاربران ثبت کنند:

1.میزان فاصله حرکتی افقی و عمودی
2.تعداد دوندگی‌ها
3.سرعت متوسط و ماکزیمم
4.زمان صرف شده کل برای انجام یک ورزش
5.کالری سوزانده شده در حین ورزش

این اپلیکیشن‌ها در حالی قابلیت ردیابی موارد گوناگون برای ورزش ای یاد شده را دارد که اپل اپلیکیشن رسمی Workout و اکتیویتی لوپ‌های مخصوص آن را برای این ورزش‌ها به طور کامل آماده نکرده است. برای مثال ردیابی فعالیت‌های مربوط به ورزش اسکی در اپلیکیشن Ski Tracks می‌تواند 17 ورزش مختلف را پشتیبانی کند و از طریق آن‌ها اکتیویتی لوپ‌ها را تغییر دهد، در عین حال Snocru تنها می‌تواند کالری سوزانده شده در حین این ورزش‌ها را اندازه گیری کند.

لازم به یادآوری است که ردیابی فعالیت‌های مربوط به ورزش‌های اسکی و اسنوبرد در حال حاضر تنها محدود به اپل واچ سری 3 است و چرا که تنها سخت افزارهای به کار برده شده در این ساعت توان اندازه گیری ارتفاع و دیگر پارامترهای اختصاصی این ورزش را دارند.

در حقیقت اپل در سری سوم ساعت‌های هوشمند خود با عنوان اپل واچ، سنسورهای بیشتری را به کار گرفته است که می‌تواند باعث کاربری بهتر و قابل قبول‌تر برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش‌های برفی شود. اپل واچ از همین حالا با دریافت نسخه جدید سیستم عامل خود از طریق آپدیت‌های OTA می‌تواند به این قابلیت‌ها دسترسی داشته باشد. این قابلیت‌ها به طور مشخص از WatchOS 4.2 به بعد در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420